Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی به منظور ایجاد یکپارچگی، همسویی و هم‌افزایی فعالیت‌ها و اقدامات وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل نقش‌ها و وظایف سطوح محتلف کمیته‌های آموزش و پرورش در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را به ادارات کل آموزش  و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش را برمشارکت فعال در مواجهه با نیازهای فوری و عمومی جامعه از قبیل بیماری‌های واگیردار مکلف نموده است و به همین منظورستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در آموزش و پرورش در سطوح ستادی، استانی، شهرستانی، منطقه‌ای ومدرسه‌ای تشکیل می‌شود.

این کمیته با ریاست وزیر آموزش و پرورش و عضویت برخی از معاونان وی در سطح ستاد تشکیل می‌شود و ضمن هماهنگی با ستاد ملی کرونا در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با ایجاد نظام یکپارچه و هماهنگ به مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در تمام ارکان نظام تعلیم و تربیت می‌پردازد.

از جمله وظایف این ستاد می‌توان به سیاستگذاری و ایجاد هماهنگی، هم سویی، هم‌افزایی و یکپارچه‌سازی کلیه اقدامات، رصد و تحلیل مستمر اقدامات، پیگیری اجرای مصوبات و ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درآمورش‌وپرورش، ظرفیت‌سازی و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه ملی و مجازی مبتنی بر وب وآموزش‌های الکترونیکی و آموزش موبایلی برای جبران زمان از دست رفته آموزش، ایجاد ارتباط به هنگام و مستمر با استان‌ها به منظور راهبری و هدایت امور از طریق جلسات ویدئوکنفرانس، آموزش کارکنان و ایجاد هماهنگی در سازمان آموزش و پرورش در زمینه مدیریت بحران، حمایت از استمرار اجرای برنامه‌های پرورشی و ورزشی دانش آموزان به اقتضای شرایط تعطیلی مدارس و ماندن دانش آموزان در منزل، رصد فعالیت‌های فراگیر آموزشی و کسب اطمینان از عمومی شدن این فعالیت‌ها در بین دانش آموزان و...اشاره کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا ستاد ملی مديريت كرونا ستاد ملی مدیریت آموزش و پرورش بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد

به گزارش خبرآنلاین، به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

حمید طریفی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902626

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد