Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هاآرتص، مقامات کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) اعلام کردند برخی از شرکت‌کنندگان در کنفرانس آیپک در واشنگتن با فردی که مبتلا به ویروس کرونا بوده در ارتباط بوده‌اند.

به موجب این گزارش آیپک در بیانیه‌ای اعلام کرد با وجودی که فرد خاص مبتلا به ویروس کرونا در این کنفرانس شرکت نکرد، ولی گروهی از افراد که اخیرا با وی دیدار کرده بودند در این کنفرانس شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه بنابر اطلاعات موجود، آزمایش کرونای هیچکس از شرکت کنندگان در آیپک تاکنون مثبت نبوده است.

منابع اسرائیلی و آمریکایی به هاآرتص گفتند گروهی که در بیانیه آیپک به آن‌ها اشاره شده است از نیویورک آمده بودند. این گروه نماینده کنیسه‌ای بودند که یکی از اعضای آن به ویروس کرونا مبتلا بود و برخی از اعضای همین کنیسه پس از اینکه با فرد مبتلا در یک مراسم مذهبی در یک مکان حضور داشتند، در کنفرانس آیپک نیز شرکت کردند.

مقامات آیپک به هاآرتص گفتند: ما از ابتدای ژانویه تحولات مربوط به ویروس کرونا را از نزدیک زیر نظر داریم و با کارشناسان بهداشتی در مشورت و رایزنی هستیم و دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها و دیگر نهاد‌های مسئول را رعایت می‌کنیم.

در کنفرانس آیپک که از روز جمعه تا سه‌شنبه گذشته برگزار شد حدود ۱۸ هزار نفر شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار کرونا نشست آیپک ویروس کرونا کنفرانس آیپک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۴۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا