Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی از برخورد جدی با شایعه پراکنان فضای مجازی در مورد کرونا خبر داد. 

سید حسین مقدس، چهارشنبه شب 14 اسفند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فعالیت‌های مغرضانه در فضای مجازی که موجب تشویش ادهان عمومی می‌شود، برخورد جدی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به افراد هشدار می‌دهیم که مراقب حرکات و فعالیت‌های مجرمانه خود در فضای مجازی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: به پلیس فتا نیز به صورت مکتوب دستور دادیم که این فعالیت‌ها را رصد کند.

مقدس با بیان اینکه ما نیز از طریق معاونت فضای مجازی موضوع را به نحو مقتضی رصد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مردم به دادگستری تا حد ممکن به صورت حضوری مراجعه نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس فضای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و فتا در اجرای طرح نور با پایش فعالیت‌های کاربران فضای مجازی، چند صفحه از کاربران هنجارشکن را به دلیل انتشار تصاویر نامناسب شناسایی و مسدود کردند.

وی افزود: صفحات شناسایی شده با دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی فعالیت می‌کردند که پس از شناسایی و پاکسازی مطالب منتشر شده و مسدودسازی، با گردانندگان آنها نیز براساس قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: پلیس، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی در فضای مجازی را رصد و با بروز هرگونه محتوای مجرمانه، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

سرهنگ جمالی گفت: به کاربران فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه با رعایت ضوابط و قوانین کشور و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت