Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:04:04 GMT

آغاز آموزش غیرحضوری طلاب سطح ۲ جامعه الزهرا(س)

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۱۴۵۱

آغاز آموزش غیرحضوری طلاب سطح ۲ جامعه الزهرا(س)

معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز فرآیند آموزش غیرحضوری طلاب سطح ۲ این حوزه علمیه خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(س) با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز فرآیند آموزش غیرحضوری طلاب سطح ۲ حضوری  خبر داد.

 

در این اطلاعیه آمده است با توجه به ضرورت استمرار فعالیت‌های آموزشی و پیشرفت دروس طبق تقویم آموزشی، دروس طلاب حضوری سطح ۲ تا پایان اسفندماه به شرح ذیل به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود:

 

۱- فایل‌های صوتی بیشتر دروس در سامانه محتوا موجود است و باقی دروس به مرور توسط اساتید، ضبط و در سامانه بارگذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۲- دسترسی به فایل‌های دروس به دو صورت امکان‌پذیر است:

 

الف: مراجعه به سامانه محتوا به نشانی http://mohtava.jz.ac.ir/

ب: خرید CD آموزشی از فروشگاه الکترونیک به نشانی https://eshop.jz.ac.ir/index.php

 

۳- طلاب باید دروس را طبق محدوده تعیین شده تا پایان اسفند ماه به اتمام برسانند.

 

۴- ادامه تدریس بعد از تعطیلات نوروز بر اساس محدوده اعلام شده اجرا خواهد شد. لذا طلاب به اتمام محدوده مشخص شده اهتمام ورزند.

 

۵- فایل‌های صوتی صرفا جهت استفاده‌ شخصی طلاب می‌باشد و انتشار یا در اختیار دیگران قرار دادن آن مجاز نمی‌باشد.

 

۶- کد کاربری و رمز عبور به سامانه محتوا همان کد و رمز عبور سامانه دانش پژوهان است.

 

۷- طلاب گرامی می‌توانند برای رفع ابهامات و مشکلات با مدرسه خود تماس حاصل فرمایند.

 

تذکرات:

الف) با توجه به ظرفیت محدود بخش مجازی، مهمان شدن به آن بخش امکان پذیر نیست.

 

ب) طلابی که امکان تحصیل به شیوه غیر حضوری فوق را ندارند، لازم است نسبت به ثبت درخواست مرخصی برای ترم جاری اقدام کنند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: جامعه الزهرا س قم حوزه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد

در سال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» سامانه روستا بازار در اردبیل رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم راه‌اندازی این سامانه، اظهار داشت: بخش عظیمی از تولیدات استان مربوط به روستاییان و عشایر است که با راه‌اندازی این سامانه تلاش شده تا فروش و عرضه محصولات کشاورزان در حوزه‌های مختلف رونق بیشتری بگیرد.

شاهپور آذروند تصریح کرد: بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید شده و 80 نوع صنایع دستی توسط کشاورزان و عشایر عرضه می‌شود که در قالب سامانه روستا بازار امکان ارائه و عرضه آنها به شکل مطلوب فراهم است.

وی گفت: عمده روستاییان و عشایر در بازاریابی و فروش محصول با مشکلاتی روبه‌رو هستند که با بهره‌گیری از ظرفیت روستا بازار و سامانه الکترونیکی تلاش بر این است تا فروش محصولات شکل روان‌تری به خود گرفته و امکان عرضه متنوع محصولات و فروش آنها به صورت آنلاین فراهم آید.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که امکان خرید و فروش آسان محصولات بدون واسطه فراهم آمده و روستاییان و عشایر توانمند می‌توانند محصولات خود را عرضه کنند.

آذروند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 850 روستا و مناطق عشایری در استان با متصل شدن به این سامانه می‌توانند خدمات رایگانی را به روستاییان و عشایر ارائه کنند تا آنها محصولات تولید شده خود را اعم از زراعی، باغی، دامی، صنایع دستی و سایر محصولات هنری و فرهنگی به هموطنان عرضه کنند.

وی به برگزاری یازدهمین جشنواره کوچ عشایر به صورت بین‌المللی در بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: فردا و پس فردا این جشنواره بین‌المللی با حضور 10 استان عشایرنشین کشور و سه کشور خارجی برگزار می‌شود تا برای دومین سال شاهد میزبانی بیله‌سوار از جشنواره عشایر کشورهای مختلف باشیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل اضافه کرد: در این جشنواره سعی شده تا توانمندی‌های عشایر به ویژه تولیدات، آداب و رسوم، سایر ظرفیت‌های عشایر شاهسون و سایر عشایر ساکن در کشورمان و کشورهای همسایه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و امکان عرضه محصولات متنوع نیز فراهم آید.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود