Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشستی که میان فتح الله زاده سرپرست مدیر عاملی جدید باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی سرمربی این تیم برگزار شد طرفین روی خرید یک بازیکن برای تقویت تیم به جمع بندی نهایی رسیدند که می تواند نخستین بمب فتح الله زاده در دوره جدید مدیریتی اش باشد.
جلال الدین ماشاریپوف وینگر چپ پای ازبکستانی گزینه موردنظر استقلالی ها برای سهمیه آسیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در حالی وارد دور برگشت لیگ برتر و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ شد که هنوز می توانست از یک سهمیه آسیایی در فهرست خارجی های خود همین طور یک سهمیه بازیکن آزاد برای تقویت فهرست نفرات خود بهره ببرد.

در نشستی که میان علی فتح ا.. زاده و فرهاد مجیدی برگزار شد سرپرست باشگاه استقلال با شنیدن درخواست های سرمربی تیم برای تقویت در برخی پست ها اعلام آمادگی کرد تا سهمیه آسیایی و بازیکن آزاد را مورد استفاده قرار داده و بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

از همین رو فتح الله زاده که در دوره های مختلف مدیریتی اش همیشه با انفجار بمب های نقل و انتقالاتی اش در بین هواداران استقلال به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است قصد دارد در روزهای پایانی سال با جذب بازیکنی از آسیا فهرست خارجی های استقلال را براساس نیاز فرهاد تکمیل کند، سهمیه ای که از مدت ها قبل یک بازیکن آینده دار ازبک برای پرکردن آن نام خود را بر سر زبان ها انداخته و اتفاقا نمایش های خوبی نیز به همراه باشگاه پاختاکور در این فصل از ACL داشته است.

جلال الدین ماشاریپوف وینگر چپ پای ازبکستانی که از سه فصل قبل و دوران مربیگری علیرضا منصوریان وقتی تازه در فوتبال این کشور آسیای میانه برای خود نامی دست و پا کرده بود به عنوان یکی از اهداف خارجی استقلال نامش برسر زبان ها افتاد، جدی ترین گزینه برای تکمیل فهرست آبی ها برای ادامه فصل و لیگ قهرمانان محسوب می شود اما جذب او به این سادگی نیز نیست چون قراردادی طولانی مدت با پاختاکور تاشکند دارد.

نکته جالب در خصوص جلال الدین ماشاریپوف این که به تازگی نام او در بین ۵ ستاره این فصل لیگ قهرمانان قرار گرفته و کارشناسان ای اف سی و کمیته برگزاری ACL از او در کنار نفراتی همچون آندرس اینیستا، بافتیمبی گومیس و … به عنوان شانس اصلی انتخاب به عنوان ستاره مرحله گروهی نام برده اند که همین امر ارزش او در بازارهای بین المللی را بالا برده است.

پیش از این پارس فوتبال پیش بینی کرده بود که این ستاره گزینه خرید استقلالی ها باشد.

در همین رابطه بخوانید:

چراغ سبز ستاره ملی پوش به استقلال ؛ ابراز علاقه جپاروف ثانی به آبی پوشان + سند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی اخبار استقلال فرهاد مجیدی مجیدی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد، اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!