Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@02:45:41 GMT

هفته آینده اوج شیوع کرونا در آذربایجان‌ غربی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۲۵۰۵

هفته آینده اوج شیوع کرونا در آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان غربی ؛ جواد آقازاده در نشست خبری مشترک با اعضای قرارگاه استانی با موضوع کرونا ویروس در آذربایجان غربی اظهار کرد: برآورد ما این است که هفته آینده آمار افراد ابتلاء به ویروس کرونا در استان شدت پیدا می‌کند و پیک درگیری افزایش پیدا می‌کند و از مردم انتظار داریم موارد بهداشتی را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی طی هفته گذشته استان پاکی بود، عنوان کرد: استان ما استان پاکی بود، وسعت کار و درگیری ما به حدی بود که باید شبانه‌روزی کار می‌کردیم، زلزله قطور هم موجب شد حجم کار افزایش یاید، چراکه باید منطقه زلزله زده را کنترل می‌کردیم.

آقازاده اضافه کرد: در آذربایجان غربی تا این اواخر آلودگی به ویروس کرونا مشاهده نشد تا اینکه ۱۵۰ نفر نمونه اخذ شد که تست کرونای هفت مورد مثبت بود، بر اساس آخرین آمار از حدود ۱۵۰ نمونه در استان ۱۱ نفر خوی و مابقی سایر قسمت‌های استان بود که تاکنون جواب تست ۴۷ نفر منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه از هفت نفری که جواب آزمایش آنها مثبت بوده چهار نفر مرخص شده‌اند، اظهار کرد: ۲ نفر از شهروندان قم و یک نفر از گلستان وارد استان شدند که مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا بودند که هر سه نفر بستری شدند و حال آنها خوب بوده و مرخص شدند.

آقازاده از جواب منفی دو نفر فوتی مشکوک به کرونا در استان خبر داد و گفت: ۳ نفر فوتی مشکوک به کرونا در استان بودند که جواب دو نفر از آنها منفی است و حال منتظر جواب آزمایش فوتی سوم هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از خریداری یک دستگاه تست کرونا خبر داد و افزود: یک دستگاه تست کرونا را از تهران به ارومیه منتقل کرده‌ایم، دستگاه ستاپ شده و مجوز انجام تست کرونا با توجه به انتقال دستگاه به ارومیه، امروز صادر خواهد شد.

آقازاده با اشاره به برخی حرف و حدیث‌ها در خصوص عملکرد مسئولان افزود: برخی‌ها تهمت می‌زنند که مسئولان در خصوص مدیریت بحران کرونا ویروس خوابیده‌اند، چنین چیزی صحت ندارد همه مسئولان استانی پای کار هستند و جوسازی‌ها مانع خدمات نمی‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه من اهل دروغ نیستم و تمامی آمار شیوع کرونا ویروس در سطح استان را صادقانه اعلام کردیم، یادآور شد: از مردم تقاضا می‌شود تمام توصیه‌های ارائه شده مبنی بر رعایت بهداشت فردی را حتماً رعایت کنند.

آقازاده خاطرنشان کرد: تمام هفت ورودی استان ما توسط نیروهای انتظامی و بهداشتی کنترل می‌شود، مسافران مشکوک به علائم کرونا قرنطینه می‌شوند.

46

کد خبر 1360808

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با تعامل یک شهروند خبرنگار از چالدران با تحریریه خبر صداوسیمای آذربایجان غربی، پلی جدید بر روی رودخانه قزلار چایی شهرستان چالدران احداث شد تا مشکل اهالی دو روستای ساز آغل و گل سعید برطرف شود.

 سیل باعث تخریب پل قدیمی شده بود.

شما هم می توانید با انعکاس اخبار شهر و محله خود، شهروند خبرنگار ما باشید.

 

 

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی