Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از وب دا ، دکتر محمد حیدری افزود: با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با فراهم سازی زیر ساخت های لازم جهت اجرایی شدن سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار، این سامانه در پایگاههای اورژانس ۱۱۵ شهرستان شهرکرد اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با راه اندازی این سامانه علاوه بر حذف فرم های کاغذی و ثبت و نگه داری فعالیت های اورژانس پیش بیمارستانی بصورت الکترونیک، دسترسی به آمار و فعالیتهای اورژانس پیش بیمارستانی و بهره گیری از آن نیز تسهیل می شود.
دکتر حیدری ادامه داد: برای راه اندازی این سامانه کلیه پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به گوشی های تلفن همراه متصل به اینترنت، جهت دریافت و ذخیره اطلاعات و ثبت اطلاعات در سامانه آسایار تجهیز شدند.
وی تصریح کرد: همچنین کلیه آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ شهرستان به دستگاه جی پی اس تجهیز شدند و ردیابی آمبولانس ها و همچنین ثبت دقیق زمان اعزام و رسیدن به صحنه از اهداف نصب این دستگاه ها است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: دسترسی به آمار و اطلاعات این سیستم سبب می‌شود دسترسی به آمار و اطلاعات اورژانس تسهیل و فرصتی فراهم می‌شود تا با بهره‌گیری به موقع از آمار و اطلاعات برنامه موثری برای ارتقا سیستم تدوین شود.

46

کد خبر 1360815

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در مرحله نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

سرتیپی اظهارکرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان‌غربی نیز مشاهده کنند، اما شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکانپذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی