Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:33:55 GMT

حضور بهمنیار در اردوی تیم ملی کاراته در آلمان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۲۵۷۹

حضور بهمنیار در اردوی تیم ملی کاراته در آلمان

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی‌ کاراته ایران پس از پایان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان اتریش، عازم آلمان شد تا در فرانکفورت اردوی یک هفته‌ای را برپا کند که سارا بهمنیار نیز به همراه تیم ملی بانوان در این اردو حضور یافت. 

مرتضی ورزلدوست افزود: بهمنیار که بهمن ماه در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در دبی امارات موفق به کسب مدال برنز شده بود، در وزن ۵۰- کیلوگرم در لیگ جهانی کاراته وان اتریش نیز حضور یافت که متاسفانه موفق به کسب مقام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار است تیم ملی کاراته بانوان و آقایان ایران پس از اتمام اردوی تدارکاتی در آلمان ، با چهار ورزشکار عازم مراکش شوند تا در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان حضور یابند که سارا بهمنیار نیز یکی از کاراته کاران حاضر در این لیگ خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم  سارا بهمنیار با موفقیت اردوی آمادگی در فرانکفورت آلمان را سپری کرده و با قدرت در لیگ جهانی در مراکش حضور یابد و با درخشش در لیگ جهانی و با انجام مسابقات زیبا و کسب مقام شایسته ، شانس حضور خود را در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن افزایش دهد و در نهایت بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان مراکش از روز ۲۳ اسفندماه جاری در رباط پایتخت این کشور آغاز خواهد شد که زبده ترین کاراته کاران کشورهای مختلف به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان امارات ، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته آلمان امارات آلمان مراکش آلمان مراکش ژاپن مراکش ژاپن امارات ژاپن رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته لیگ جهانی کاراته وان سارا بهمنیار مدال نقره مرحله لیگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد