Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قمصر کاشان ضمن اشاره به تب‌سنجی تمامی افراد ورودی به این شهر گفت: شهروندان و گردشگران از سفرهای غیرضروری به قمصر کاشان خودداری کنند. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

حسن پرآبی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و به منظور عدم ابتلا به شهروندان به این ویروس از شهروندان، گردشگران و مسافران درخواست می‌شود تا از سفر به شهر قمصر کاشان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهر قمصر هر دو روز یکبار با ماشین‌های آتش نشانی ضدعفونی می‌شود، افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه با همکاری عوامل انتظامی تمامی افرادی که به شهر قمصر وارد می‌شوند از لحاظ میزان درجه بدن مورد بررسی قرار می‌گیرند و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

عضو کمیسیون بهداشت: مردم به هیچ وجه به استان گیلان سفر نکنندسفر «خلیلزاد» به کابل پس از امضای توافق صلح با طالبانکلیه سفرهای خارجی کارکنان دستگاه‌های اجرایی لغو شد

شهردار قمصر کاشان با بیان اینکه با شعار "هر شهروند قمصری یک مدافع سلامت" به مقابله با ویروس کرونا رفتیم، ابراز داشت: شهرداری قمصر این اعلام آمادگی را داشته تا منزل به منزل تست تب سنجی را انجام دهد و با این اقدام گام موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشیم و از ابتلا شهروندان به این ویروس جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی باید در اولویت کاری شهروندان قرار بگیرد، گفت: شهروندان تا حد امکان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و با رعایت بهداشت فردی از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کنند.

انتهای پیام/801/ش

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا خودداری کنند قمصر کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا