Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سلیم کدخدا فرماندار سرباز  در نشست اضطراری ستاد پیشگیری ومقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: ماشین آلات و ناوگان آتش‌نشانی شهرداری‌ها و نیرو‌های کارگری برای عملیات روزانه گند زدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پر ازدحام سازماندهی شده‌اند.

او  از لغو برپایی هرگونه اجتماع، همایش و گردهمایی‌های وسیع تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: هیچ‌گونه پایگاه و اماکن ویژه استقبال رسمی و اقامت دسته جمعی مهمانان و مسافران نوروزی در سطح شهرستان ایجاد و ساماندهی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرباز از اقدام و عزم عملی برای اثبات اراده جمعی و عمومی، لغو مراسم آیین‌ها، برنامه‌ها و جشن‌های ویژه نوروز در سطح شهرستان قدردانی کرد و گفت: با وجود اعلام محدودیت در ارائه خدمات نوروزی نظارت‌ها بر اماکن ارائه خدمات عمومی بویژه مجتمع‌های خدماتی رفاهی از حیث رعایت ملاحظات بهداشتی تقویت می‌شود.

او  ادامه داد: تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌های ویژه ارزیابی‌های بهداشتی از خبازی‌ها ارائه و تذکرات و توصیه‌های مرتبط با رعایت موازین بهداشتی با تعیین مهلت مقطوع و اختیار مسوولیت برخورد‌ها با متخلفان پس از اتمام مهلت تعیین شده برعهده شبکه بهداشت ودرمان خواهد بود و با فوریت و جدیت، متصدیان داروخانه‌های سطح شهرستان جهت خودداری از احتکار یا فروش غیرقانونی اقلام پیشگیری از ویروس کرونا تذکرات لازم را دریافت کنند.

کدخدا اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی خدماتی و امدادی سرباز با رویکرد ورود عملی به ماموریت مقابله با ویروس کوید۱۹ تا عادی شدن شرایط در حالت آماده باش کامل قرار دارند و نشست‌های ستاد مدیریت و مقابله با بحران کرونا به صورت متناوب و هر سه روز یکبار با هدف بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس فرمانداری سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از بازدید رایگان موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان همزمان با روز معلم خبر داد.

محمدهادی طهرانی‌مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با روز معلم، بازدید از موزه ها، پایگاه‌ها و اماکن تاریخی برای معلمان و اساتید دانشگاهی رایگان خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر در استان ۶ موزه فعال است و محوطه‌ها و پایگاه های تاریخی نیز پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

وی افزود: موزه خاک در روستای کلپورگان به عنوان تنها موزه زنده دنیا که سفال به صورت کاملاً دستی، بدون چرخ سفالگری و توسط زنان بلوچ ساخته می‌شود نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان است.

به گفته طهرانی‌مقدم، موزه مردم‌شناسی سیستان نیز یکی از مهم‌ترین موزه‌های استان و اماکن دیدنی شهرستان زابل است که به معرفی فرهنگ و تمدن غنی اهالی استان به‌ خصوص مردمان شهر سوخته می‌پردازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها و اساتید دانشگاهی می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن ‌تاریخی به صورت رایگان بازدید کنند.

وی تصریح کرد: موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق واقع در بولوار شهید مطهری زاهدان نیز در این روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ برای بازدید دایر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم