Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس پیش از ظهر پنجشنبه در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا در گلستان اظهارکرد: هرگونه حضور مردم طی روزهای پنج شنبه و جمعه در تفرجگاه هایی نظیر النگدره و ناهارخواران ممنوع است چراکه هرگونه تجمعی می تواند موجب شیوع ویروس کرونا می شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در منزل موجب انقطاع این بیماری می شود، گفت: خوشبختانه ۶۰ درصد مراجعان به مراکز درمانی تاکنون ترخیص شده اند و امیدواریم روند بهبودی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: پذیرش مسافر در تمامی مدارس و مهمانپذیر های ادارات در ایامنوروز ممنوع است.

استاندار گلستان تأکید کرد: رعایت مسایل ساده بهداشتی می تواند از ابتلای مردم به ویروس کرونا جلوگیری کند.

کد خبر 4870764

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حق شناس گرگان استانداری گلستان ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی شهرکرد بارش باران تعطیلی مدارس ماسک طبی شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابوشکنی در فوتبال ایران؛ ورود آقایان ممنوع!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در مورد حوادث بازی پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد. در دیدار پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی بین سکوهای بانوان پرسپولیسی و همچنین هواداران تیم میهمان رقم خورد که واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و حالا با این رای تاریخی از سوی کمیته انضباطی همراه شده است. بر این اساس دیدار این دو تیم در فصل آینده صرفا با حضور بانوان برگزار خواهد شد. همچنین هردو باشگاه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که چنین حکمی صادر می‌شود و این رای بی سابقه، تقابل این دو تیم در فصل آینده را به یکی از خاص‌ترین بازیهای لیگ برتر ایران تبدیل خواهد کرد. ما تا اینجا در طول تاریخ مسابقه‌ای در فوتبال نداشتیم که تماشاگران مرد اجازه ورود به ورزشگاه را نداشته و فقط خانم‌ها حق حضور داشته باشند.

این اتفاق ناخودآگاه ما را به یاد فیلم خاطره انگیز ورود آقایان ممنوع انداخت. قصه با قلم پیمان قاسم‌خانی و بازی خوب رضا عطاران که در قالب طنز بود اما مثل هر طنز واقعی لایه‌های زیرینی هم داشت که به ایرادات فرهنگی ما کنایه می‌زد.

حالا در فوتبال هم باید شاهد این اتفاق باشیم و بعد در مورد درستی یا ایراد و کم و کاست آن نظر بدهیم اما تا همین جا این نکته جالب است که تا دو ماه قبل اصلاً خانم‌ها اجازه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال را نداشتند و حالا با حکم فدراسیون دو ال کلاسیکو سال بعد فقط با تماشاگران زن برگزار خواهد شد! نه به آن شوری شور، نه به این بی نمکی!

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • تابوشکنی در فوتبال ایران؛ ورود آقایان ممنوع!
  • جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • وزارت جهاد تذکر گرفت؛ جلوگیری از صادرات جهت تنظیم بازار ممنوع است
  • ریشه و علت گرفتاری‌ها در چیست؟
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد