Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان گفت: من در رینگ بوکس، یک نابودگر تمام عیار بودم و همه از من می‌ترسیدند ولی بعد از بازنشستگی هیچ چیز نیستم. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مایک تایسون، قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان در یک برنامه رادیویی به همراه اسطوره دوران حرفه‌ای خود و قهرمان 5 وزن مختلف بوکس حرفه‌ای جهان، «شوگر ری لئونارد» حاضر شد و و حرف هایی زد که از «مایک آهنی» بعید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تایسون 53 ساله که دوران حرفه‌ای و زندگی پر فراز و نشیبی را سپری کرده در این برنامه که رنگ و بوی احساسی داشت، گفت: من هنر مبارزه را بلدم، من هنر جنگیدن را می‌دانم و این همه چیزی است که من در طول عمرم مطالعه کردم. به همین خاطر است که من اینقدر ترسناک هستم. 

تایسون ادامه داد: من در رینگ بوکس، یک نابودگر تمام عیار بودم و همه از من می ترسیدند ولی بعد از بازنشستگی، هیچ چیز نیستم.

مایک آهنی در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود، گفت: روزهای خوب و پرشکوه من سپری شده و حالا کاملاً خالی هستم. در حال حاضر تلاش می‌کنم فروتنی را یاد بگیرم. 

بوکس گزینشی المپیک| حذف ناباورانه روزبهانی در گام نخست تایسون در طول دوران حرفه ای خود 58 مبارزه انجام داد که در 50 مورد برنده شد. او 44 بار حریفان خود را با ناک اون شکست داد. 

تایسون در مقطعی به دلیل آزار و اذیت جنسی به 6 سال زندان محکوم شد که پس از آزادی اعلام کرد مسلمان شده و نام «ملک عبدالعزیز» را برای خود انتخاب کرد. 

تایسون در دوران فعالیت خود بیش از 300 میلیون دلار درآمد کسب کرد ولی مجله فوربس دارایی او را در سال 2016 حدود یک میلیون دلار اعلام کرد. 

انتهای پیام/ 

R1015159/P/S3,28,30/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس بوکس حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو

یک افسر پلیس در ایالت اوهایو آمریکا، یک مرد سیاه‌پوست ۵۳ ساله را با خفه کردن درحالی‌که دستانش دستبند خورده بود، کشت.

به گزارش ایسنا، فرانک تایسون که بنا به گزارش‌ها از یک حادثه رانندگی در منطقه کانتون فرار کرده بود، بر اساس تصاویر دوربین بدنه پلیس که به‌صورت عمومی منتشر شد، در یک مورد مشکوک بر اثر خشونت پلیس کشته شد.

به نقل از آناتولی، این سیاه‌پوست آمریکایی در حین بازداشت می‌گفت: «نمی‌توانم نفس بکشم. آنها قصد دارند من را بکشند.» این وضعیت شباهت‌هایی به مرگ سیاه‌پوست آمریکایی دیگری به نام جورج فلوید دارد که در نتیجه خشونت پلیس در سال ۲۰۲۰ کشته شد.

تایسون توسط پلیس در یک کافه‌تریا به دلیل تصادف رانندگی دستگیر شد، او را روی زمین انداختند و دستانش را از پشت دستبند زدند.

دقایقی بعد، مأموران بررسی کردند که آیا تایسون زنده است یا خیر، متوجه شدند که تایسون دیگر نفس نمی‌کشد. آنها قبل از انتقال این مرد با آمبولانس به بیمارستان، عملیات احیا را انجام دادند.

طبق بیانیه پلیس، تایسون در بیمارستان درگذشت و افسران درگیر تا نتیجه تحقیقات از کار تعلیق شدند.

این اتفاق در حالی است که مرگ فلوید برای چندین هفته باعث اعتراضات ملی و بین‌المللی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در ایالات متحده شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد