Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد اطلاعیه سوم این وزارتخانه در خصوص تمدید تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در انتظار تأیید ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

به گزارش ایمنا، همایون امیرزاده مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اینکه آیا این وزارتخانه در خصوص تمدید تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان سال جاری تصمیمی اتخاذ کرده است، گفت: دو اطلاعیه قبل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری بعد از تصویب ستاد ملی مبارزه با کونا اعلام شد و طبق اطلاعیه دوم، تعطیلی کلیه فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی و هنری تا فردا جمعه ۱۶ اسفند در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: پیش‌نویس اطلاعیه سوم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه وضعیت موجود به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه شده و در انتظار تأیید و تصویب ستاد هستیم.

امیرزاده در ادامه سخنان خود اظهار کرد: تصورمان این است که فعلاً شرایط شیوع ویروس کرونا پایدار است و توصیه مؤکد بر همت ملی برای برون رفت از این شرایط شده است؛ ما نیز با توجه به این شرایط پیش‌نویس اطلاعیه سوم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تنظیم کرده و به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه داده‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از فعالان و متولیان بخش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری به ویژه حوزه خصوصی، یادآور شد: مجموعه صنوف و بسیاری از عزیزان بخش خصوصی طی نامه‌هایی که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرده‌اند، خواستار این هستند که فعالیت‌های فرهنگی و هنری تا پایان سال جاری تعطیل شود زیرا این عزیزان هم بر این موضوع تأکید دارند که همراه مردم هستند و باید در بحث کنترل ویروس کرونا کنار مردم باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تمدید تعطیلی‌ها تابع نهادهای تخصصی بالادستی است و منتظر پاسخ ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم که قطعاً تا فردا اعلام می‌شود. طبیعتاً پیش‌نویس اطلاعیه سوم وزارتخانه بازخوردی از درخواست صنوف فرهنگی و هنری و با توجه به شرایط پایدار ویروس کرونا است.

منبع: مهر

کد خبر 413608

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهنگ هنرمندان ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا پیشگیری از کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت های فرهنگی و هنری ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی فعالیت تمدید تعطیلی اطلاعیه سوم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود