Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در راستای این عمل غیر اخلاقی از طریق خانه احزاب، مراجع قانونی و قضایی پیگیر این کارشکنی خواهم بود، گفت: ممکن است که این عمل غیر اخلاقی، کار رقبا بوده تا حربه ای علیه من در شب آخر ایجاد کنند، این اقدام غیر اخلاقی تنهایک ضربه انتخاباتی بوده و بر میزان آرای من تاثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اینکه خط ومشی سیاسی کاملاً مشخصی دارد، اظهار کرد: خط مشی سیاسی من، چه در دورانی که مسئولیت اجرایی در دولت آقای احمدی‌نژاد داشته و چه در مجلس، به صورت فراجناحی مشخص بوده و به عنوان یک اصولگرای معتدل سعی کردم تا از عقلانیت سیاسی استفاده و قانون را همیشه رعایت کنم.

وی با بیان اینکه تنها مقام معظم رهبری برای من مهم بوده و راه و مشی ایشان را سرلوحه کار خود قرار می دهم، گفت: هیچگاه سعی نکردم قانون شکنی کنم، در فرایند شورای ائتلاف هم در انتخابات اخیر نیز در نظرسنجی ها  رای اول رودسر بوده و در املش آقایان از من دعوت نکرده واستان نیز با اعمال سلیقه  فرد دیگری را که از قبل پیش‌بینی کرده بودند،معرفی کردند،هرچند که این موضوع فعلاً مطرح نبوده و بعداً قابل پیگیری خواهد بود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با ابراز تعجب از اینکه در آخرین روز از مهلت قانونی تبلیغات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بدون هماهنگی با او دولیست به نام وی منتشر شد، تصریح کرد: در آخرین روز از مهلت قانونی انتخابات، یک دفعه بدون هماهنگی بامن، دو لیست که یکی مربوط به یاران هاشمی از کارگزاران  و دیگری مربوط به اعتدال و توسعه با وجود مواضع مخالف، منتشر شد.

وی با بیان اینکه آقایان اصلاح طلب در شهرستان رودسر مواضع مخالفی با من داشته، خیلی ها شرکت نکرده و آنهایی هم که بودند مواضعشان موافق با من نبود، گفت: در دوره نمایندگی، آقایان حتی در انتخاب بخشدار هم از من نظرخواهی  نمیکردند، چگونه حاضرشدند به حمایت از من  لیست منتشر کنند.

عباسی با انتقاد از عدم نظر خواهی مسئولین استانی در انتخاب مسئولین شهرستان افزود: در استانداری نیز چه در دوران آقایان نجفی، سالاری و  آقای زارع نیز به همین شیوه گذشت ، آنها بدون هیچ گونه هماهنگی  بخشدار و فرماندار  را بر ما تحمیل میکردند.

عباسی  با اشاره به اینکه به عنوان هیئت رئیسه و سخنگوی مجلس، دارای روحیه تعامل بوده و سعی کرده با روحیه تعامل همراهی کند،خاطرنشان کرد: چگونه میشود، دقیقا در شب انتخابات یک دفعه دو لیست به نام کارگزاران و اعتدال و توسعه من را  مورد حمایت قرار داده ، جای تعجب نیست؟!

 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی چنین اقداماتی را غیر اخلاقی دانست  و افزود: یک سال و نیم شهرستان با سرپرست اداره  و برای انتخاب فرماندار  هیچگونه  همکاری صورت نگرفت؛ اما  یک دفعه دولیست به حمایت از اینجانب آن هم در واپسین لحظات با وجود مخالف بودن مواضع من با آن دو لیست منتشر می شود.

عباسی با تاکید بر اینکه در راستای این عمل غیر اخلاقی از طریق خانه احزاب، مراجع قانونی و قضایی پیگیر این کارشکنی خواهم بود، گفت: ممکن است که این عمل غیر اخلاقی، کار  رقبا بوده تا  حربه ای  علیه من در شب آخر ایجاد کنند، این اقدام غیر اخلاقی تنهایک ضربه انتخاباتی بوده و بر میزان آرای من تاثیر گذاشت.

نماینده  مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با سلیقه های متفاوت رای داده در رای مردم هیچ گونه بحثی نیست،  خاطر نشان کرد: این عمل غیر اخلاقی و تبلیغات سو، منتج به  ایجاد ضربه سیاسی  به فعالیت اینجانب شد و این عمل غیراخلاقی، به هیچ عنوان قابل پذیرش است.

وی با بیان اینکه همیشه خود را خادم مردم دانسته وبرای آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم، گفت: من خود را پایبند قانون و مردم میدانم ،حتی میثاق نامه شورای ائتلاف را امضا نکردم،بنابراین قطعا  حمایت  کارگزاران و اعتدال و توسعه را نیز قبول نکرده و آنها بدون هماهنگی و اطلاع به من و ستاد من اقدام به چنین عملی کردند.

عباسی با تاکید بر اینکه از مراجع ذی‌صلاح، پیگیر این مطلب خواهد بود، بیان کرد: بدون هماهنگی با من، دو لیستی که  مخالف مواضع و جناح سیاسی من بود به نام من منتشر کردند، قطعا من پیگیر این موضوع به لحاظ قانونی خواهم بود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی احزاب غیر اخلاقی کارشکنی عمل غیر اخلاقی مجلس شورای اسلامی بدون هماهنگی دو لیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی