Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخ گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهرپنج شنبه در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد با تاکید بر نظارت و رصد نانوایی‌ها در راستای نان مرغوب و با کیفیت اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۱۳۲ نانوایی است که به صورت مستقیم ۵۰۰ نفر در نانوایی‌ها مشغول به کار هستند و از اداره صمت و اتاق اصناف می‌خواهیم گند زدایی نانوایی‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به وضعیت ذخیره میوه شب عید تصریح کرد: در حال حاضر برای توزیع میوه شب عید شهرستان اسدآباد ۹ عامل توزیع در نظر گرفته شده که از این تعداد عامل توزیع میوه شب عید ۸ عامل به شهر اسدآباد و یک عامل توزیع به شهر آجین اختصاص یافته است.

درویشی افزود: طی سال‌های گذشته به طور متوسط ۸۵ تن میوه شب عید شامل ۶۰ تن پرتقال و ۲۵ تن سیب با توجه به کشش بازار به شهرستان اسدآباد اختصاص داشته که امسال نیز با توجه به کشش بازار توسط توزیع کنندگان میوه شب عید شهرستان عرضه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از زمان شروع موضوع شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۹ نفر در شهرستان اسدآباد با علائم و مشخصه این بیماری در بیمارستان قائم بستری شدند و مدت زمانی بستری بودند، خاطر نشان کرد: جواب آزمایش این افراد منفی بوده و تنها تست آزمایش ۲ نفر مثبت بوده که یک نفر از آنان در حال حاضر در اتاق ایزوله بوده و یک نفر با توجه به بهبودی مرخص شده و هنوز نیز کماکان در منزل توسط همکاران حوزه بهداشت دانشکده در حال پیگیری مستمر قرار دارد.

درویشی با تاکید بر اینکه مردم از نقش مؤثری در گذر از این بحران برخوردار هستند و می‌توانند با (پویش من در خانه می مانم) حلقه اتصال سرایت این بیماری را قطع کنند، یاد آور شد: از شهروندان اسدآبادی می‌خواهیم از حضور و تردد در محله‌های پرتراکم و مجامع شلوغ بپرهیزند.

وی همچنین با بیان اینکه شهروندان سعی کنند خرید خود را از نزدیک ترین فروشگاه و مغازه رسمی و بهداشتی انجام دهند، خاطر نشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر توسط شهرداری هر روز گند زدایی می‌شود که از اداره صمت و اتاق اصناف نیز می‌خواهیم گند زدایی نانوایی‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

@roydiyarseyedjamal

کد خبر 4870864

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسدآباد ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی بارش باران تعطیلی مدارس ماسک طبی شیراز بیرجند شهرستان اسدآباد میوه شب عید نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام