Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:56:31 GMT

زنگ طبیعت در ورامین نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۴۲۲۰

زنگ طبیعت در ورامین نواخته شد

ایسنا/تهران ‌مراسم کاشت درختکاری در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

‌حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی در مراسم درختکاری که ظهر پنجشنبه برگزار شد، ضمن غرس یک درخت و دعوت از همگان برای درختکاری، بیان کرد: اهمیت درختکاری بر همگان روشن است و مردم می‌دانند که این کار پسندیده سفارش همه بزرگان و علمای دینی است و امیدواریم هر ایرانی حداقل یک درخت بکارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهرستان ورامین درختکاری را سنت حسنه اسلامی دانست و فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: درختکاری ترویج یک الگو و سنت حسنه است که می تواند در تمام بخش های زندگی ترویج یابد ، لذا هر آنچه برای مردم سودمند است، می بایست حفظ شود، امروز منابع طبیعی نفعی همگانی برای انواع بشر دارد پس حفظ آن بسیار مهم و حیاتی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: احیای درختکاری و کاشت نهال به فرهنگ سازی عمومی و گسترده در سطح جامعه بسیار مهم است‌، در راستای حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد.

حجت الاسلام محمودی گفت: ظرفیت شهرستان ورامین بر درختکاری ظرفیت بسیار بالا و مطلبی است و قبلا نیز به مدیران مربوطه پیشنهاد‌هایی ارائه شده که لازم است توسط مسئولان پیگیری های لازم صورت بگیرد.

وی در پایان سخنان خاطر‌نشان کرد: کمربندی شمالی ورامین نیازمند درختکاری است ولی متاسفانه به خاطر حریم شهری این اقدام صورت نگرفته است و جای تاسف دارد که علیرقم پیگیری های مکرر مشکل حریم شهری همچنان باقی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز درختکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • رئیس جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی