Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:09:07 GMT

موزه‌ها و مراکز گردشگری لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۴۴۲۲

موزه‌ها و مراکز گردشگری لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری، موزه‌ها، زیارتگاه‌ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت می‌شوند، تا اطلاع ثانوی در سطح استان تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه ازدحام جمعیت در اماکن گردشگری شرایط انتقال ویروس را افزایش می‌دهد، بیان کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر گونه نمایشگاه و ویژه برنامه در اماکن تاریخی، گردشگری که موجب ازدحام جمعیت شود نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد خدمات سفر استان لرستان همچنین به ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در تالارهای استان اشاره کرد و افزود: کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان به صورت مستمر از تأسیسات گردشگری استان بازدید می‌کنند و بروز هر گونه تخلف در این زمینه، برخورد قانونی به دنبال خواهد داشت.

خادمی، تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع این ویروس مردم در حد امکان در خانه بمانند و از مسافرت یا حضور در تجمعات غیر ضروری خودداری کنند.

لازم به ذکر است مسئولیت کمیته نظارت بر اماکن عمومی، مراکز زیارتی و سیاحتی، سالن‌های ورزشی و دیگر محل‌های تجمع بر عهده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان است و در این زمینه با هماهنگی اعضای این کمیته بازدیدهای میدانی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4870894

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی بارش باران تعطیلی مدارس ماسک طبی شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهدۀ پلنگ ایرانی در این استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، علی سالاروند، امشب، با اشاره به ثبت فیلم یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شدۀ سفیدکوه، گفت: مشاهدۀ این گونه ارزشمند در لرستان تأیید شده‌است.

او با بیان اینکه حضور پلنگ برای سایر گونه‌ها جنبۀ حمایتی دارد، اضافه کرد: مشاهدۀ پلنگ در یک زیست‌بوم نشان‌دهندۀ پویایی و تکمیل زنجیرۀ غذایی زیستگاه‌ است.

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست لرستان با تقدیر از خدمات محیط‌بانان، بیان کرد: هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین ارتقای امنیت، افزایش مشاهدۀ تعداد گونه‌های حیات‌وحش طی دو سال اخیر را به‌دنبال دارد.

او با اعلام اینکه تعداد گربه‌سانان ایران به هشت گونه کاهش یافته‌است، تأکید کرد: پنج گونه شامل پلنگ ایرانی، کاراکال، سیاه‌گوش، گربه جنگلی و گربه وحشی در لرستان شناسایی و ثبت شده‌است.

سالاروند خاطرنشان کرد: سه مورد پلنگ ایرانی سال گذشته در زیستگاه‌های لرستان مشاهده و ثبت شده‌است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • فیلم/ مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • رخ‌نمایی پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • فیلم | مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد