Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی ملکی صادقی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به ضرورت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در استان به همت اداره بازرگانی، سرمایه گذاری و مجتمع‌های این اداره کل اقدامات پیشگیرانه در سطح استان صورت گرفته است که از مهمترین آن می‌توان به ضدعفونی تمام قسمت‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی اعم از جایگاه‌های سوخت، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی این مجتمع‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: انجام سوخت گیری وسایل نقلیه توسط پرسنل جایگاه‌های سوخت مجتمع‌ها، اهدا دستکش یک بار مصرف به رانندگان و نصب بنرهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس در مجتمع‌ها و پایانه‌های بار از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان به شمار می‌رود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: همچنین شش دستگاه بیلبورد تبلیغاتی موجود بر روی عرشه پل‌های عابر پیاده واقع در محورهای مواصلاتی استان به منظور اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی به مردم در رابطه با روش‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافته است.

ملکی صادقی، اظهار کرد: علاوه بر این، تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی برای این منظور به روابط عمومی سازمان اختصاص یافته تا در رابطه با آموزش پیشگیری از ویروس کرونا استفاده کنند.

کد خبر 4870904

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتمع رفاهی شهر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد مجلس شورای اسلامی بارش باران تعطیلی مدارس ماسک طبی شیراز بیرجند مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان