Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفی خانی از برنامه ریزی به عمل آمده برای تهیه اقلام بهداشتی در استان خبرداد و گفت: امکانات و محصولات واحد های صنعتی استان در اختیار مردم قرار می گیرد.

« محمد رضا صفی خانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مدیریت بیماری کرونای لدر استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به تقسیم وظایف ادارات و نهاد ها در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این کمیته، بیان کرد: همه ادارات، دستگاه ها و نهادی برای مقابله با ویروس کرونا پای کار آمده اند.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه استان لرستان ظرفیت مناسبی در جهت تامین مواد بهداشتی مورد نیاز مردم استان دارد و تاکنون نیز واحدهای تولیدی لرستان با تمام ظرفیت در جهت تحقق این مهم گام برداشته‌اند.

 

صفی خانی ادامه داد: جلسات تامین محصولات مورد نیاز مردم استان از چند هفته پیش آغاز شده و تاکنون نیز اقدامات متعددی انجام شده  است.

 

وی بیان کرد: با توجه به ابلاغ جدید اکنون به صورت سیستماتیک اقدامات لازم در جهت تدارکات و پشتیبانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

صفی خانی اذعان داشت: تیمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت در جهت تأمین مواد ضدعفونی کننده و محصولات بهداشتی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر فعالیت ‌می‌کنند تا تمام امکانات و محصولات واحدهای صنعتی استان در اختیار مردم قرار گیرد.

 

رئیس صنعت، معدن وتجارت لرستان بیان کرد: این تیم با تمام امکانات و نیروی انسانی در حوزه نظارت نیز وارد عمل شده تا بتوان از هرگونه انحراف و مشکل در زمینه توزیع محصولات بهداشتی جلوگیری و اقدامات مورد نیاز را انجام داد.

 

وی بیان کرد: اکنون با برنامه‌ریزی صورت گرفته واحدهای تولیدی استان با تمام ظرفیت در حال تامین مواد بهداشتی مورد نیاز مردم هستند و در حوزه نظارت نیز اکیپ هایی متشکل از نماینده دادستان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، غذا و دارو و سایر دستگاهها به صورت مستمر در حال بازرسی و نظارت هستند.

 

صفی خانی افزود: تیم دیگری از سازمان صنعت، معدن و تجارت با برآورد دقیق تجهیزات، امکانات و محصولات مورد نیاز شهرداری‌های استان در جهت ضدعفونی کردن محیط شهرها را مهیا کرده و بتوان بر اساس استاندارد لازم محصولات مورد نیاز شهرداری‌ها را تامین و در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قرارداد.

 

رئیس صنعت، معدن وتجارت لرستان اذعان داشت: در حوزه روستایی نیز مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز را از طریق واحدهای تولیدی تامین خواهیم کرد.

 

صفی خانی اظهار کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن واحدهای نیمه تمام و غیر فعالی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی بوده و در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می کنند شناسایی شده و شرایط برای ورود آنها به عرصه تولید مهیا شده است.

 

وب در ادامه با بیان اینکه توزیع و پخش الکل میان داروخانه های استان ساماندهی شده است، افزود: باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی درا ختیار شهروندان از جمله مردم عادی، کارگران و افرادی که کارمند دولت نیستند قرار گیرد تا از هرگونه مراجعه افراد عادی یا ادارات به الکل سازی های استان جلوگیری شود.

 

صفی خانی با تاکید بر اینکه هیچ اداره ای حق صدور حواله برای خرید الکل ندارد، خاطرنشان کرد: قیمت الکل های ۷۰ و ۹۰ درصد در شرایط مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام شده و هرگونه تخطی از این نرخ ها منجر به برخورد قانونی خواهد شد.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع بسته های بهداشتی ویروس کرونا امکانات و محصولات معدن و تجارت مورد نیاز صفی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند