Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:08:38 GMT

نماز جمعه در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۴۷۷۷

نماز جمعه در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی تعطیل شد

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا نماز جمعه این هفته در تمامی شهرستان های استان خراسان جنوبی برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام «مهدی رحیم آبادی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در بیرجند از لغو برگزاری نماز جمعه این هفته در مرکز استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا این هفته نماز جمعه در مرکز استان ها و بالتبع در مرکز خراسان جنوبی برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی در خصوص برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان‌ها بیان کرد: در خصوص اقامه نماز جمعه شهرستان‌ها، بخش‌ها و سایر شهرها کمیته‌ای متشکل از نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار و طبق مصوبه دانشگاه علوم پزشکی، تصمیم بر برگزار نشدن نماز جمعه این هفته گرفته شد.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: در خصوص اقامه نشدن نماز جمعه در هفته های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ویروس کرونا که از چین شیوع یافت و به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده، تاکنون اغلب استان‌های کشور را نیز درگیر کرده است.

 

تاکنون چهار مورد مثبت ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی اعلام شده است،  بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند مرکز اصلی پذیرش و بستری بیماران مشکوک به کرونا انتخاب و تجهیز شده است.

 

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نخستین  فرد مبتلا به ویروس کرونا فوت شده است، این شخص، مرد ۵۵ ساله است که در تهران به کرونا مبتلا و برای عیادت از نزدیکان خود به بیرجند آمده بود.

 

اولین مورد مثبت کرونا در استان خراسان جنوبی روز شنبه دهم اسفند اعلام شد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خراسان جنوبي بیرجند نماز جمعه نماز جمعه این هفته خراسان جنوبی ویروس کرونا شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند