Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج از تولید و توزیع 3 هزار ماسک ساده پزشکی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی نعیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: با توجه به دست یابی دشوار به ماسک بعد از شیوع کرونا در کشور و استان، راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان فاروج در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا یک کارگاه تولیدی در فاروج مجهز شد و تاییدیه های لازم از دانشگاه علوم پزشکی گرفته شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: با همکاری خیرین، مواد اولیه مورد نیاز تولید ماسک در این کارگاه خریداری شد و از صبح امروز تولید آغاز شده است.

نعیمی با اشاره به اینکه براساس مواد اولیه خریداری شده در این حوزه پیش بینی شده یکصدهزار ماسک تولید شود، گفت: باتوجه به اینکه خراسان شمالی از لحاظ گسترش و پراکندگی ویروس کرونا در شرایط حادی قرار ندارد توزیع روزانه سه هزار ماسک در دستور کار قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفت نفر در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند، یادآور شد: این کارگاه توانایی این را دارد که در صورت اعلام نیاز بیشتر به صورت شبانه روزی ماسک تولید کند.

نعیمی خاطرنشان کرد: بعد از تولید ماسک، توزیع ها توسط پایگاه های مقاومت بسیج در تمامی شهرستان ها مقابل درب منازل در روستا ها و شهر انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از روز شنبه توزیع از شهرستان فاروج آغاز می شود که براساس پیش بینی انجام شده در گام نخست برای هر شهروند دو ماسک تولید و توزیع می شود.

نعیمی در انتها از خیرین جهت مشارکت در این امر و حمایت از این کارگاه تولیدی دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان