Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:  ۲ سال و ۸ ماه به‌عنوان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بوده‌ام که در این دوران تربیت براساس رفتار فردی و اجتماعی را محور قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیریت و فرماندهی از دیدگاه مقام معظم رهبری از دیگر اهداف بود که هر هفته روزهای دوشنبه در کنار برنامه های کاری پیگیری می شد از این رو  اثرات خوبی در افکار و اندیشه های مدیران و فرماندهی ایجاد شد.

محرومیت زدایی و حل مشکلات زیرساختی استان از اهم فعالیتهای دوره خدمتم بود

ابوحمزه بیان کرد: محرومیت‌زدایی و کمک به مردم را در همه برنامه‌های خود لحاظ کردیم به‌طوری‌که تفاهمنامه‌ای با کمیته امداد برای ساخت مسکن برای محرومین منعقد و در حال اجرا داریم که در سال آینده این مهم به‌صورت کامل به اتمام می‌رسد همچنین در طول مدت خدمت خود به مردم اقدامات محرومیت‌زدایی در شرق و جنوب استان و همچنین حاشیه شهرها انجام داده‌ایم.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: ضمن تعامل با همه دستگاه‌ها به شکل مقتدرانه و هوشمندانه اقتدار و عزت سپاه و بسیج را حفظ کردیم و با همکاری نیروی انتظامی در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ هزار نیروی بسیج در اختیار فرماندهی انتظامی برای امنیت انتخابات قرار دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در این دوران کم و کاستی وجود داشت از تک تک مردم استان کرمان درخواست حلالیت دارم و من همه را حلال کردم اما در خواستی که از مردم فهیم کرمان دارم این است که اگر محبتی به من دارید به فرمانده جدید کمک کنید.

 

برای تعامل و پیشرفت، ذره ای از اصول انقلابی مان کوتاه نخواهیم آمد/ اولویت اول ما تقویت جبهه انقلاب اسلامی است

در ادامه سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده جدید سپاه ثارالله کرمان گفت: اقرار می کنم عضو کوچک لشکر ثارالله هستم و در ۸ سال دفاع مقدس در رکاب حاج قاسم سلیمانی بوده ام او را که به اخلاص و ادب می شناختیم .

معروفی تاکید کرد: مکتب حاج قاسم مکتب خوبیها، پاکی ها و سیره ائمه است و آنچه که حاج قاسم را حاج قاسم کرد ترس او از خدا بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: در ادامه راه برادر مجاهدم سردار ابوحمزه به فضل الهی  با روحیه جهادی و انقلابی سعی می کنم آنچه که در جبهه انقلاب است را انجام دهم و به فضل الهی اولویت اول ما تقویت جبهه انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم، نوکری ملت عزیر در حوادث غیرمترقبه، گفتمان سازی مکتب حاج قاسم، کمک به برقراری امنیت پایدار مردمی، حفظ روحیه جهاد مقاومت و استکبار ستیزی و …از جمله دیگر ماموریت های ما است‌.

معروفی تاکید کرد: اعلام می کنم با آن که تعامل مهم است اما جاده تعامل دو طرفه است و برای تعامل و پیشرفت ذره ای از اصول انقلابی مان کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان این که سپاه خانه ملت است، عنوان کرد: سپاه را فدای ملت، انقلاب اسلامی و ولایت می کنیم و خط قرمزمان را معاندان، منافقان، سلطنت طلبان و دشمنان اسلام می دانیم.

 

سردار ابوحمزه در ولایت مداری و خدمت رسانی نمونه است

در ادامه حجت الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این مراسم گفت: هر انقلابی برای آن که به نتیجه برسد سه گام مهم از جمله حدوث انقلاب، ترویج آن و به نتیجه رساندن انقلاب را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اگر نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در رابطه با جمهوری اسلامی بررسی کنیم خواهیم دید که سپاه در گام دوم و سوم آن نقش پررنگ و برجسته ای در ابعاد مختلف این ارزیابی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: در گام دوم و سوم این انقلاب سپاه پاسداران توانسته است کاملا موثر، معنادار و موفق عمل کند و نتایج این موفقیت ها را شهدای عزیزی می بینید که افتخار اسلام و کشور هستند و در راس آن ها سردار سپهبد قاسم سلیمانی عزیز است، کسی که همه روحیه و رویه ی او مورد تایید مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا قرار گرفت.

علیدادی با بیان این که در سپاه پاسداران چهره های ارزشمند، کم ادعا و پرکار، مخلص و زحمت کش که خود را وقف مردم و ملت شهید پرور کردند کم نیستند، عنوان کرد: یکی از این چهره ها که در ولایت مداری و خدمت رسانی نمونه است، سردار ابوحمزه است.

وی اظهاز کرد: سردار ابوحمزه دارای خصلت های اخلاقی قابل توجهی است اما سه خصلت از او در راس است از جمله ولایت محوری، ولایت پذیری  و با برنامه بودن، و در این راه تمام اندیشه و فکر خود را برای این موضوع به کار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: این چهره ارزشمند سپاهی شجاعت در عین دیانت را داشت و در جاهای مختلف مواظبت بر مسائل شرعی را از خود نشان می داد ضمن این که با برنامه و پرکار بود حتی وقتی دچار عارضه جسمی شد روح قوی این مرد بزرگ نتوانست بر او اثر بگذارد.

علیدادی در ادامه گفت: خدا را شاکریم از حسن انتخاب و حضور ارزشمند فرماندهی مقتدر چون سردار معروفی کسی که از این دیار و از بچه های لشکر ثارالله و کاملا آشنا به مکتب و روحیه سردار سرافراز سلیمانی است.

انتههای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ثارالله استان کرمان فرمانده سپاه ثارالله انقلاب اسلامی سردار ابوحمزه سپاه پاسداران حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی