Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که مربوط به سه ماهه سوم سال 1398 است، همراه اول در بیشتر زمینه‌ها از جمله پوشش شبکه نسبت به اپراتورهای دیگر برتری دارد.

جدیدترین گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، فصل نامه آماری جلد 31 توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به آمارهای متعددی درباره خدمات تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پهن باند، ثابت، پهن باند سیار و خدمات پستی اشاره شده است. این گزارش مربوط به سه ماهه سوم سال 1398 بوده و به تازگی توسط رگولاتوری منتشر شده است.

در بخش تلفن همراه، آمارهایی مانند وضعیت توسعه تلفن همراه و تعداد خطوط واگذار شده و خطوط فعال هر یک از اپراتورهای تلفن همراه را می‌بینیم که اپراتور همراه اول ضریب نفوذ 75.58 درصدی را داشته و در صدر این آمار قرار گرفته است. ایرانسل با ضریب نفوذ 61.56 و رایتل با ضریب نفوذ 4.95 در رده‌های بعدی قرار دارند. طبق این آمار، سهم بازار همراه اول افزایش داشته و رشد کمی اپراتور اول ارتباطی کشورمان قابل ملاحظه است. در بخش تعداد سایت‌های BTS نیز همراه اول وضعیت بهتری نسبت به ایرانسل و رایتل دارد.

اما یکی از آمارهایی که در این گزارش منتشر شده مربوط به وضعیت پوشش شهرها، روستاها و جاده‌ها به تفکیک اپراتور بر اساس پایین‌ترین سطح تکنولوژی تا پایان سه ماهه سوم 1398 است.

وضعیت پوشش شبکه همراه اول ، ایرانسل و رایتل نام اپراتور همراه اول ایرانسل رایتل تعداد شهرهای تحت پوشش 1252 1302 480 تعداد روستاهای تحت پوشش 44918 16865 77 درصد پوشش جمعیتی 96.5 86.94 62.44 کیلومتر جاده‌های تحت پوشش 82.146 64.066 27.914 درصد جاده‌های تحت پوشش 86.41 67.39 29.36

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، همراه اول در زمینه پوشش شبکه نیز بر اپراتورهای ایرانسل و رایتل برتری دارد. اپراتور اول ارتباطی کشورمان 96.5 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش شبکه خود درآورده، در حالی که این رقم برای ایرانسل 86.94 درصد و برای رایتل 62.44 درصد است. همچنین 86.41 درصد جاده‌ها تحت پوشش شبکه همراه اول است و ایرانسل و رایتل به ترتیب 67.39 و 29.36 درصد جاده‌های کشور را پوشش می‌دهند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا ایرانسل و رایتل تحت پوشش تلفن همراه همراه اول پوشش شبکه ضریب نفوذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام گفت: سد «کنجانچم» هم اکنون ۳۵ میلیون متر مکعب آب ذخیره در مخزن دارد که عمدتاً از ورودی آب سامانه گرمسیری تأمین شده است.

«صادق علیمرادی» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: آبگیری اولیه این سد از دو سال پیش از محل روان آب‌های خود سد آغاز شده بود و از آذر ماه سال قبل با ورود آب سامانه گرمسیری به میزان ۳ متر مکعب بر ثانیه به سد، به منبع عظیمی برای زمین‌های کشاورزی دشت مهران تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری بخشی از این آب ذخیره را از طریق شبکه آبیاری کنجانچم به شبکه بزرگ آبیاری مهران تخصیص دادیم افزود: آب سد از طریق دریچه‌های کشاورزی برای ورود به شبکه‌های آبیاری رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در خصوص شبکه‌های آبیاری استان نیز گفت: کل زمین‌های کشاورزی تحت پوشش شبکه‌های آبیاری استان حدود ۸۶ هزار هکتار است و با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار، به زمین‌های کشاورزی تحت پوشش شبکه‌های آبیاری استان اضافه می شود.

انتهای پیام 
 

دیگر خبرها

  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • اردبیل بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را دارد
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴