Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به مناسبت هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال کرد.

حجت الاسلام والمسملین محمد عبادی در حاشیه نهال کاری در گفت و گو با ایسنا، گفت: حفظ منابع طبیعی جزو آداب اسلامی است و یکی از دستوراتی که اهل بیت(ع) به ما دادند نگهداری، حفظ و استفاده بهینه از منابع طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حفظ آب و خاک، هوا و فضای سبز جزو وظایف هر مسلمانی است بعلاوه اینکه مکتب های بشری نیز باید این موضوع را توصیه و سفارش کنند و باید در حفظ و سلامت محیط تلاش کرد.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: یکی از آن چیزهایی که بسیار موثر است و هم خاک را نگهداری می کند و هوا را حفظ می کند درختکاری و ایجاد فضای سبز است.

حجت الاسلام والمسملین عبادی تصریح کرد: مهمتر از کاشت، نگهداری درخت است، متاسفانه دیده می شود بعضی وقتها بیتوجهی می شود، جاهایی که فضای سبزی وجود دارد و محیط هایی آماده است را از بین می برند و به کارهای دیگری مشغول می شوند در صورتیکه این طرف تلاش شده و درخت کاشته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان اضافه کرد: باید به مناسبتهای مختلف طرحی برنامه ریزی شود که هر کسی درخت بکارد و به نظر من نباید فقط در روز درختکاری درخت کاشت و هر روز که برای کاشت درخت مناسب است باید درخت کاشت و زمان های دیگر گیاهان دیگر کاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین