Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی استان مقابله با جرائم خشن است، گفت: به لطف خدای متعال با تلاش‌های بسیار خوب و ارزشمندی که همه همکاران در مجموعه نیروی انتظامی خوزستان پلیس‌های آگاهی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها داشتند از ابتدای سال جاری تا کنون شاهد کاهش ۹ درصدی انواع جرائم خشن در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: همه مولفه‌های جرائم خشن در استان اعم از سرقت‌های مسلحانه، به عنف، قتل، تجاوز به عنف، گروگانگیری، آدم ربایی و شرارت بحمدلله در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

سردار عباس زاده در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان جرائم خشن تصریح کرد: با تلاش‌های بسیار خوب و ارزشمندی که همه همکاران به ویژه پلیس‌های تخصصی آگاهی و اطلاعات، روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش‌های انتظامی در سراسر استان داشتند از ابتدای سال جاری تا این لحظه ۹۴ درصد از جرایم خشن عاملان آن‌ها شناسایی و کشف شدند که بخش قابل ملاحظه‌ای از اموال مسروقه نیز مسترد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در ارتباط با سرقت‌ها به لطف خدای متعال از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ درصد کاهش وقوع سرقت‌ها در سطح استان داشته ایم، افزود: کشفیات سرقت‌ها نیز از ابتدای سال تا کنون ۸۴ درصد بوده که از میانگین مقایسه با کشفیات کشوری رشد خوبی داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشفیات داشته ایم و همین روند جمع آوری سلاح و مهمات، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی‌ها با همین صلابت و شدت عمل ادامه خواهد یافت.

او اذعان داشت: نیروی انتظامی خوزستان مصمم هستند با پدیده جرایم خشن با قاطعیت و با صلابت برخورد کنند و این کاهش جرایم خشن در استان و افزایش کشفیات آن موید عملکرد خوب ناجا می‌باشد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت مسلحانه پلیس آگاهی ابتدای سال جاری جرائم خشن سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی، گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا فراجا اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل "لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ"، گردانندگان، مدیران و اعضا 10 نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 9835 تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی 3842 فقره تارنمای مشکوک تعداد 1765 مورد مجرمانه مشاهده گردیده که از این تعداد 765 مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود گردیده و مابقی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از 91 درصد کماکان بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

هشدار پلیس فتا برای کلاهبرداری در عید فطر

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از این پلیس نسبت به پاکسازی و امن‌سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب که مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده است، بیان کرد: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌دستانه در خصوص اینگونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایتمدار ایرانی  شده قطعا در اولویت این پلیس است.

سردار مجید از هموطنان خواست: همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک، مجرمانه و یا هر گونه پیشنهاد و نظر از طریق شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟
  • دلار باز هم نزولی شد
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری