Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@22:20:33 GMT

ضدعفونی مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۵۲۹۵

ضدعفونی مجتمع های خدماتی رفاهی استان اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان ، با اشاره به اینکه استان اصفهان با ۵۰ مجتمع خدماتی رفاهی رتبه نخست را از نظر تعداد مجتمع ها در کشور دارد، اظهار داشت: از بهمن ماه جلسات آمادگی مجتمع خدماتی رفاهی برای سفرهای نوروزی با حضور تمام بهره برداران مجتمع ها و اعضای کمیته نظارت استانی، متشکل از نمایندگان استانداری، بهداشت و درمان، شرکت پخش فراورده های نفتی، اماکن نیروی انتظامی، اداره کل میراث فرهنگی و ستاد اقامه نماز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسات برگزار شده تذکرات لازم به مجتمع های خدماتی رفاهی ارائه شد تا با آمادگی و بهسازی، این مجتمع ها خدمات مطلوب را به مسافران در ایام نوروز ارائه کنند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا کووید ۱۹ در چین، کمیته نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی تشکیل شد، گفت: موضوع نظافت و بهداشت سرویس های بهداشتی و نمازخانه و محوطه مجتمع ها پیش از شیوع کرونا کووید ۱۹ در جلسه ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گوشزد شد.

وی بیان داشت: کمیته نظارت با محوریت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان بازدیدهای هفتگی از مجتمع های خدماتی رفاهی را در برنامه دارد.

صلواتی با اشاره به اینکه موارد اصلاحی مجتمع های خدماتی رفاهی با حضور مدیران و نماینده صنف مجتمع ها صورتجلسه شد، تصریح کرد: پیش از شیوع کرونا کووید ۱۹، آمادگی مجتمع های خدماتی رفاهی برای نوروز به صورت مکتوب به تمام مجتمع ها در بازدیدی توسط کمیته نظارت ابلاع شد.

وی افزود: استان اصفهان در ضدعفونی کردن مجتمع های خدماتی رفاهی در کشور پیشتاز بوده است و با دستورالعمل های مربوطه ضدعفونی کردن مجتمع ها در اولویت قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط در تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز، این مجتمع ها عاری از عامل بیماری های ویروسی شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع کرونا کووید ۱۹، توصیه می شود که شهروندان از سفرهای غیرضروری به طور جد بپرهیزند و چنانچه سفر آنها الزامی بود این اطمینان خاطر داده می شود که مجتمع های رفاهی آماده خدمت رسانی خواهد بود.

وی بیان داشت: با پیگیری مواد مورد نیاز برای ضدعفونی و ابلاغ تشدید نظارت های لازم بهداشتی برای پرسنل مجتمع های خدماتی رفاهی تمام تمهیدات اندیشیده شده است تا هرچه سریع تر از شیوع رو به تزاید ویروس کرونا کووید ۱۹ جلوگیری کنیم.

48

کد خبر 1360995

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان مجتمع های خدماتی رفاهی کرونا کووید ۱۹ استان اصفهان کمیته نظارت اداره کل مجتمع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر

مردم روستای کالدشت بالا از توابع شهرستان دماوند استان تهران مدتهاست از کمبود امکانات رفاهی رنجیده خاطر هستند. جوی آب در این منطقه لایروبی و پاکسازی انجام نمی‌شود و اینکه برخی از مناطق این روستا فاقد جوی آب است همچنین روکش آسفالت فرسوده‌ای دارد. این مشکلات موجب گشت تا اهالی علت را جویا شوند و در پاسخ نبود بودجه کافی دریافت کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود