Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز گردشگری، موزه‌ها، زیارتگاه‌ها و سایر مراکزی که شامل ازدحام جمعیت می‌شوند تا اطلاع ثانوی در سطح استان تعطیل خواهند بود.

سید موسی خادمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ازدحام جمعیت در اماکن گردشگری شرایط انتقال ویروس را افزایش می‌دهد، اظهار کرد: به‌منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هرگونه نمایشگاه و ویژه برنامه در اماکن تاریخی، گردشگری که موجب ازدحام جمعیت شود نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد خدمات سفر لرستان همچنین به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در تالارهای استان اشاره کرد و افزود: کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان به‌صورت مستمر از تأسیسات گردشگری استان بازدید می‌کنند و بروز هرگونه تخلف در این زمینه، برخورد قانونی به دنبال خواهد داشت.

دکتر خادمی تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع این ویروس مردم در حد امکان در خانه بمانند و از مسافرت یا حضور در تجمعات غیرضروری خودداری کنند.

گفتنی است، مسئولیت کمیته نظارت بر اماکن عمومی، مراکز زیارتی و سیاحتی، سالن‌های ورزشی و دیگر محل‌های تجمع بر عهده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است و در این زمینه با هماهنگی اعضای این کمیته بازدیدهای میدانی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تعطیلی اماکن گردشگری استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد