Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، جهانگیری در این گفت‌وگوهای تلفنی با اشاره به لزوم برنامه ریزی و فعالیت استانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اجرای بخشنامه‌ها و مصوبات این ستاد، ‌ با بکارگیری تمامی ظرفیت های استان، بر آگاه سازی، آموزش، اطلاع رسانی بموقع و نیز استفاده از توان همه دستگاه ها بویژه سازمان های مردم نهاد و رسانه ها برای افزایش سطح بهداشت فردی و عمومی به عنوان اصلی ترین روش مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دولت با کمک همه نهادها در تلاش است تا نیازمندی ها و امکانات مورد نیاز همه مناطق کشور برای مقابله با این بیماری را تامین کند، از استانداران خواست تا با شناسایی و بسیج امکانات همه دستگاه ها ضمن رسیدگی به وضعیت مبتلایان، مانع از شیوع بیشتر ویروس کرونا شوند.

معاون اول رییس جمهور ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی که در گوشه و کنار کشور در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی باید از خدمات همه نیروها و کسانی که برای رفع کمبودها و نیازهای روزمره مردم در بخش های مختلف تلاش می کنند، تشکر کرد.

جهانگیری همچنین با تاکید بر ضرورت شناسایی و برخورد با سودجویان و متخلفانی که با احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم، نظام سلامت کشور را هدف قرار داده‌اند، گفت: استانداران باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا ضمن معرفی این افراد به مراجع قضایی آرامش در بازار محصولات بهداشتی و درمانی ایجاد شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همبستگی اجتماعی و اراده ملی و امید به آینده کشور از این بحران به سرعت عبور کند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین ضمن تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نظیر استقرار افراد در منازل و پرهیز از سفرهای درون شهری و برون شهری، خواستار مدیریت صحیح و برنامه ریزی برای کاهش ترددها شد.

استانداران تهران، قم، البرز، گلستان، گیلان، مازندران و خوزستان نیز در این مکالمه‌های تلفنی ضمن ارایه گزارشی از آخرین اوضاع و برنامه های اجرا شده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، به تشریح اقدامات خود در زمینه تجهیز مراکز درمانی، اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهره گیری از ظرفیت های نهادهای نظامی و سازمان های مردم نهاد را بیان کردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران جهانگیری جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی