Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدیری از تهیه و چاپ کتاب خاطرات سنگر سازان بی سنگر استان مرکزی خبر داد.

«لطف الله قدیری» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا و امام شهدا به فعالیت های کارگروه سنگر سازان بی سنگر ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تهیه و جمع آوری خاطرات سنگر سازان بی سنگر استان و چاپ کتاب خاطرات رزمندگان سنگرساز از برنامه های این کارگروه در گام دوم کنگره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کار گروه سنگر سازان بی سنگر کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی خاطر نشان کرد: بیان رشادت ها و از خود گذشتگی رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی برای نسل جوان امری ضروری است و امید است بتوانیم با این کتاب محتوای مناسبی برای نسل جوان تولید کنیم.

 

‌ این مقام مسئول برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی را بزرگترین رویداد فرهنگی و یک اقدام ارزشمند دانست و اضافه کرد: امروز آثار و برکات این کار فرهنگی به وضوح در استان قابل مشاهده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه کار گروه سنگرسازان بی سنگر از مدت ها پیش با ۸ عضو اصلی و بیش از ۲۰ عضو فرعی تشکیل شده و تا به امروز توانسته دستاوردهای مناسبی در خصوص تبیین عملکرد سنگرسازان بی سنگر داشته باشد، ادامه داد: مسئولیت کلیه اعضای کار گروه سنگرسازان بی سنگر مشخص شده و چهار راهبرد اصلی تهیه اطلس پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد، تهیه دایره المعارف پشتیبانی و مهندسی جنگ، تهیه ۳۰ عنوان از فعالیت ها در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و ۶ عنوان فعالیت ها در خود استان  در کار گروه سنگر سازان مشخص شده است.

 

قدیری جذب و هدایت کمک های مردمی، سازماندهی نیروهای مردمی و راه اندازی کارگاه های تعمیرات ویژه تجهیزات را از دیگر فعالیت های این کارگروه دانست و بیان کرد: برگزاری نشست با دانشجویان به منظور انتقال مفاهیم و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس از دیگر برنامه های کار گروه سنگرسازان بی سنگر است.

 

مسئول کار گروه سنگر سازان بی سنگر کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، انتقال مفاهیم دفاع مقدس با نگاه جدید به نسل جوان را ضروری دانست و گفت: این نگاه جدید باید همراه با ابتکار و نوآوری باشد تا نسل جوان بتواند هر چه بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

 

وی همچنین از برنامه ریزی برای تهیه ۴ فیلم مستندی، برگزاری شب شعرهای دفاع مقدس با محوریت سنگرسازان و شب های خاطره با حضور رزمندگان سنگرسازان نیز خبر داد و گفت: این برنامه ها نیز از جمله برنامه های در دستور کار این کار گروه است و امید است با حضور و مشارکت گسترده نسل جوان و نوجوان برگزار شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره شهید سنگر سازان بی سنگر استان مرکزی سنگر سازان بی سنگر سنگرسازان بی سنگر استان مرکزی بی سنگر فعالیت ها برنامه ها دفاع مقدس نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم