Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سلامی وفای به عهد و مهربانی را از برجسته‌ترین خصلت‌های مردم دیار کرمان دانست و بیان کرد: شجاعت، شهادت طلبی و سخت‌کوشی از صفات بارز فرماندهان کرمانی است و زیباترین و درخشان‌ترین شخصیتی که توانست این خصوصیات را در اوج و در شرایط شگفت‌انگیزی، جهانی و تجلی دهد و در صفوف مقدم شهدا در این دنیا و آن دنیا قرار دارد، کسی جزء سردار حاج قاسم سلیمانی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حاج قاسم محصول اخلاص و نماز شب بود که همین امر سبب شد به جلوه‌های از مقام محمود دست پیدا کنند و خداوند نیز به او محبوبیت، قدرت نفوذ در قلب‌ها و دل‌ها بخشید و در همه عرصه‌ها از فضایل با فاصله زیاد پیشگام بود.

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی در جهاد بر همه مقدم و به عمود خیمه دشمن از همه نزدیکتر بود. ۴۱ سال ایشان در میدان نبرد و جهاد ماند و یک لحظه سستی و کوتاهی نکرد. شهید سلیمانی آئینه تمام نمایی از پاسداری از دین، انقلاب، اسلام و آزادی بود.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به آثار شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی بی‌نظیرترین تشییع جنازه تاریخ بشر بود و شهادت ایشان برای انقلاب یک روح و حیات جدید بود و انقلاب اسلامی با شهادت حاج قاسم تجدید حیات کرد و مقاومت زنده و دشمن افسرده شد.

وی با بیان این مطلب که همه‌جا امروز یادگار هویت و شخصیت ومنش حاج قاسم سلیمانی است تصریح کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت به عنوان فرمانده و امروز به عنوان یک اسوه، نمونه، حجت و الگو در میان ماست و آنقدر کشش و علاقه حاج قاسم به کرمان زیاد بود که در این سرزمین به خدا سپرده شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حوادث امسال سخن به میان آورد و بیان کرد: امسال نبرد ما با دشمنانمان بسیار نزدیک و عملیاتی‌تر شد. برخی از رخداد‌ها قابل بیان نیست ضمن آنکه برخی از پیروزی‌ها نیز قابل بیان نیستند و هنوز مکتوم هستند. امسال هم سال نصر و هم سال ظفر بود و تلاش‌های دشمن بسیار فشرده بود و هنوز نیز فشار‌های دشمن ادامه دارد و بخشی از امید‌های آن‌ها فروریخته است.

وی با تاکید برآنکه همه محاسبات دشمن غلط از آب در آمد، اظهار کرد: اگر این صحنه‌های سخت بوجود نیامده بود دشمن نمی‌توانست درک کند بین ملت ایران و او هیچ نسبتی وجود ندارد و دشمن باید بداند که ایرانی‌ها هیچگاه مستکبران را خویشاوند خود نمی‌دانند.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به اتفاقات رخداده در کشور پس از گرانی بنزین، تصریح کرد: مردم در جریان گرانی بنزین صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و همچنین دشمن در شهادت سردار سلیمانی، در نماز جمعه تهران، در ۲۲ بهمن‌ماه، در انتخابات و ... شکست خورد و مردم نشان دادند که به هیچ قیمتی از انقلاب خود دست نخواهند کشید و مردم از خود معیار‌های ساختند که دشمن باید فراتر از این معیار‌ها حرکت کند.

وی به شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است، اما همه باید بدانند که کشور با ثبات و استواری نیز این مهم را طی کرده و سال را پایان می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم در جریان شهادت سردار سلیمانی نشان دادند که انتخابشان مقاومت است افزود: انصافا مردم در این مدت، ما را سربلند کردند و امروز مردم ثابت کردند که تکیه‌گاه ما هستند و ما نیز تکیه‌گاه مردم هستیم و وقتی به دریای مردم متصل باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

وی اظهار کرد: امروز هم حتی در مبارزه با این ویروس که ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد که در ابتدا به چین و سپس به ایران و سایر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده، پیروز خواهیم شد و آمریکا بداند که اگر این کار را انجام داده به اهلش بر خواهد گشت و اگر هم کار آمریکا نباشد باز این ویروس مهار خواهد شد.

سردار سرلشکر سلامی عنوان کرد: ما یاد گرفتیم که انقلاب را باید با تغییر الگو‌های رفتارمان با مردم و بهبود آن، پیش‌ببریم. ما خیلی از مشکلات را پشت سر گذاشتیم، اما هنوز دشمن روی فشار اقتصادی و عملیات روانی تاکید دارد و از هر فرصتی برای اتصال این دو موضوع استفاده می‌کند تا فشار را بر مردم سخت‌تر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه آمریکا کرونا حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگویی با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد