Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:55:53 GMT

مراکز تجاری و تجمعی در سیستان و بلوچستان تعطیل شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۶۵۱۷

مراکز تجاری و تجمعی در سیستان و بلوچستان تعطیل شود

استاندار سیستان و‌بلوچستان گفت: همه مراکز تجاری و مراسم و برنامه های استان که موجب تجمع افراد می شود با تشخیص دانشگاه های علوم پزشکی باید تعطیل شود.

به گزارش حبرگزاری فارس از زاهدان، احمدعلی موهبتی “استاندار” در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که ظهر امروز در استانداری تشکیل شد؛ با بیان اینکه تاکنون ۱۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا در سطح استان شناسایی شده است، اظهار داشت: ضروری است برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، همه‌ی مراکز تجاری و مراسم و برنامه‌هایی که باعث تجمع افراد گردد پس از تشخیص دانشگاه های علوم پزشکی تعطیل شود و با افرادی که از این تصمیم سرپیچی کنند و سلامت جامعه را به مخاطره بیاندازند، برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: همه‌ی مهمانسراهای ادارات و مراکز اقامتی باید تا زمان عادی شدن اوضاع تعطیل شود.

استاندار تصریح کرد: مرخصی همه‌ی مدیران دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی لغو ‌و ماموریت کلیه مدیران نیز پس از موافقت استاندار  می‌شود.

موهبتی با ابراز گلایه از مسافرت برخی شهروندان به جنوب استان؛ ادامه داد: علیرغم هشدارها و توصیه‌های بهداشتی صورت گرفته برای پرهیز از مسافرت های غیر ضرور، متاسفانه طی روزهای گذشته و با تعطیلی مدارس، برخی شهروندان به جنوب استان مسافرت کرده‌اند که این موضوع سلامت آنها و ساکنین این شهرها را به مخاطره انداخته است.

وی به احتکار برخی اقلام بهداشتی مانند ماسک و‌ ژل ضدعفونی کننده توسط تعدادی افراد سودجو اشاره کرد و از دستگاه قضا خواست رسیدگی به این پرونده‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان علوم پزشکی مراکز تجاری سلامت تعطیل شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل