Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قندهاری روز پنجشنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گندزدایی، توزیع محلول ضدعفونی همراه با آموزش‌های عملیاتی به تاکسیرانان تربت‌حیدریه طبق برنامه زمان بندی شده در پایانه‌های این شهر آغاز شده است.

وی ادامه داد: این طرح در تمامی پایانه‌های تاکسیرانی تربت‌حیدریه اجرا شده و تمامی تاکسیرانان خطوط زیرپوشش، محلول ضدعفونی کننده دریافت کرده اند و این روند تا پوشش تمامی خطوط تاکسیرانی این شهر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حین توزیع محلول‌های ضدعفونی، آموزش‌های تخصصی لازم در خصوص نحوه ضدعفونی تاکسی و تهیه محلول گندزدا به تاکسیرانان ارایه شده و تاکسی‌های آن‌ها ضدعفونی می‌شود.

قندهاری افزود: برای پیشگیری از بیماری کرونا دستکش و ماسک به صورت روزانه بین رانندگان خطوط درون شهری توزیع می‌شود ضمن اینکه آموزش‌ها به صورت عملی و با حضور تیم‌های آموزش دیده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در حال انجام است.

طرح بسیج ملی شکست کرونا نیز با رهبری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش ۸۹ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند که ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

 مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.  
 

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشوری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی