Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به تصویب تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تا پایان سال جاری، درباره مصوبات جلسه امروز ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا گفت: استمرار تعطیلی مراکزی همچون تالارهای پذیرایی، سالن‌های ورزشی، تئاتر، سینما و نماز جمعه در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد نظارت لازم بر برخی از اماکن مثل تالارهای پذیرایی که در رابطه با این مصوبه اقدامات لازم را انجام نداده‌اند، توسط نیروی انتظامی اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی عصر پنجشنبه (۱۵ اسفند) در جمع خبرنگاران با تشریح مصوبات جلسه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا با مسئولان استان تهران، اظهار کرد: در رابطه با نیروی انسانی و سازمان‌ها و اداره‌ها پیشنهاد ستاد این است که مسئولان هر دستگاه اجرایی در زمینه استفاده از ظرفیت اجرایی خود در آن دستگاه اختیار داشته باشند و بتوانند نسبت به تقلیل تعداد نیروی انسانی در دستگاه اجرایی اقدام کنند؛ به شرط اینکه بتوانند از ظرفیت دورکاری به نحو مقتضی استفاده کنند.

وی افزود: همچنین پیشنهاد شد که به دستگاه‌های اجرایی اجازه داده شود متناسب با مصوبات عمومی دولت، از ظرفیت چرخشی در بین نیروی انسانی خود استفاده کنند. همچنین در رابطه با گروه‌هایی که قبلا مصوب شده بود از ظرفیت مرخصی استعلاجی استفاده کنند، مجددا از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید شود.

زالی با تشریح شرایط استفاده از مرخصی در دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: در این جلسه پیشنهاد مشخص این بود که رؤسای دستگاه‌های اجرایی به نحوی تا پایان سال برنامه‌ریزی کنند که درصورت امکان افراد بتوانند از مرخصی استحقاقی خود به شرط عدم خدشه به ظرفیت عمومی دستگاه با ظرفیت اختیاری بیشتری استفاده کنند. همچنین با هدف کاهش حضور افراد در سطح شهر، از ظرفیت چرخش نیروها و شیفت‌بندی متناسب با ظرفیت نیروی انسانی خود استفاده کنند؛ مشروط بر اینکه ارائه خدمات اصلی در سطح شهر با چالش جدی روبرو نشود.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران ادامه داد: البته همانگونه که در مصوبه قبلی اعلام شد کلیه دستگاه‌های امدادی و حمایتی شهری که کار شبانه‌روزی و به صورت شیفتی دارند نیز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ارائه خدمت دچار خدشه نشود. همچنین مقرر شد کلیه نیروهای انسانی شاغل در بخش‌های بهداشتی و درمانی، به جز موارد خیلی استثنایی، کماکان در مدار ارائه خدمات نسبت به شهروندان تهرانی فعالیت کنند.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای پاسخ‌دهی به  بیماران اورژانسی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گفت: طی برنامه‌ریزی و هماهنگی با سازمان نظام پزشکی مصوب شد از ظرفیت بخش خصوصی، مطب‌ها و کلینیک‌های سطح شهر استفاده بهینه به عمل آید. با توجه به اینکه اعمال انتخابی و مداخلات انتخابی در بیمارستان‌های دولتی با کاستی روبرو شده، مقرر شد بخشی از ظرفیت بخش خصوصی برای پاسخ‌دهی به بیماران اورژانسی غیرکرونایی استفاده شود.

تامین نیاز استان تهران با بازتوزیع اقلام مکشوفه

وی با شاره به مصوباتی در ارتباط با استفاده از اقلام بهداشتی مکشوفه در استان تهران، تصریح کرد: با تاکید استاندار تهران مصوب شد کلیه اقلام مکشوفه در استان تهران برای رفع نیاز ضروری استان با اولویت  گروه‌های بهداشتی و درمانی و دستگاه‌های اجرایی نیازمند استفاده از اقلام حمایتی و حفاظتی استفاده شود. بر این اساس مقرر شد دستگاه‌ها نیاز خود را به استانداری ابلاغ کنند و با تشکیل کمیته فنی و بر اساس ممیزی نسبت به بازتوزیع سایر اقلام مکشوفه اقدام شود.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در پایان اظهار کرد: همچنین مقرر شد پس از تأمین نیاز استان تهران، مابقی اقلام برای بازتوزیع ملی در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا در تهران ظرفیت بخش خصوصی دستگاه های اجرایی استفاده از ظرفیت مقابله با کرونا استفاده کنند نیروی انسانی استان تهران دستگاه ها مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل چمنی ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل شیلات اردبیل اظهار کرد: علیرغم اینکه مراحل جذب رشته های جدید سخت تر شده است اما تمام سعی خود را می کنیم تا این رشته را نیز به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با جذب رشته های تخصصی از قبیل پرورش زنبور عسل موافقت های لازم انجام شده وبه منظور درخشش استان اردبیل در حوزه شیلات و در راستای توسعه استان اقدامات جذب این رشته تحصیلی برای این دانشگاه در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: همکاران توانمندی در حوزه دانش بنیان و پژوهش در عرصه بین‌المللی داریم و در زمینه پرورش جلبک و زالو می توانیم از قابلیت اساتید و از ظرفیت آزمایشگاهی و امکانات پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی استفاده کنیم.

چمنی با بیان اینکه با همکاری مجموعه شیلات استان می توان گام های موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برداشت، تصریح کرد: دغدغه اصلی دانشگاه محقق اردبیلی تعامل با دستگاه های اجرایی است که امیدواریم در آینده شاهد تعامل و همفکری بیشتر دانشگاهیان با مدیران دستگاه های اجرایی باشیم.

وی بیان کرد: این ارتباط هرچه قوی تر باشد به نفع دانشگاه و دستگاه های اجرایی بوده و زمینه های پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.

چمنی تاکید کرد: ظرفیت و توانمندی های دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به سال های قبل پیشرفت چشمگیری داشته و در زمینه های کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و علوم دامی می توان با اداره کل شیلات همکاری کنیم.

کد خبر 6098270

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت