Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان آتش‌نشانی تبریز اعلام کرد که نشست زمین در کمربندی میانی تبریز یک خودرو را به کام زمین کشید و ۶ نفر مصدوم شدند. ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سیامک نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نشست زمین در کمر بندی میانی شش مصدوم برجای گذاشت که بلافاصله در اختیار اورژانس قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با گزارش وقوع این حادثه به سازمان آتش نشانی تیمی از آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام و شاهد نشست زمین بودند، افزود: در این حادثه یک دستگاه پراید به عمق محل نشست زمین سقوط کرد.

فرونشست زمین در مرکز شهر اهواز + فیلمخطر فرونشست زمین در کمین برخی مناطق کردستان / مردمان 50 روستای قروه و دهگلان از آب شرب محرومنداما و اگرهای فعالیت معادن در استان تهران؛ از ضرورت استمرار فعالیت تا جلوگیری از تشدید شن چاله و فرونشست زمین

مسئول روابط عمومی آتش‌نشانی تبریز با تاکید بر اینکه بلافاصله عملیات امدادی آغار شد، خاطرنشان کرد: در اثر وقوع این حادثه سه بچه، دو زن و یک مرد مصدوم شده بودند که آتش نشانان هر شش مصدوم را در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از تحویل مصدومین، عملیات ایمن سازی محل حادثه و انتقال خودرو به بیرون از کانال انجام دادند.

به گزارش تسنیم، مسیر کمربندی میانی در محدوده مابین شریعتی و طالقانی در طول چند هفته گذشته یک بار دیگر هم نشست کرده بود که به نظر می‌رسد پیمانکار پروژه که در یکی دو سال اخیر این پروژه را اجرا کرده و به شهرداری تحویل داده است، مورد بازخواست قرار گیرد.

انتهای پیام /111/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشست زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075635 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین