Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:48:02 GMT

وضعیت مبهم ستاره قرضی رئال مادرید در آرسنال

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۵۹۲۱۶

وضعیت مبهم ستاره قرضی رئال مادرید در آرسنال

به نظر می‌رسد که با روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع نیزبرای ستاره اسپانیایی آرسنال یعنی دنی سبایوس تغییر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها در تابستان سال ۲۰۱۹ یک بازیکن با استعداد و جوان را به شکل قرضی از رئال مادرید به خدمت گرفتند. دنی سبایوس که قبل از انتقال به سانتیاگو برنابئو نمایش های درخشانی را در رئال بتیس ارائه می داد، نتوانست روزهای خوبی را در رئال تکرار کند و همین موضوع باعث جدایی از جمع کهکشانی ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک شروع فوق العاده بعد از پیوستن به آرسنال باعث شد که هواداران این تیم امید زیادی به بازیکن جوان و ۲۳ ساله خود ببندند. با این وجود ستاره اسپانیایی در ابتدای فصل نتوانست عملکرد خوب گذشته را تکرار کند و در بیشتر بازی ها به عنوان یک یار تعویضی به کار گرفته شد.

 

 

 

 

حالا و بعد از روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع نیز برای ستاره اسپانیایی آرسنال تغییر کرده و به نظر می رسد که سرمربی جدید توپچی ها اعتقاد ویژه‌ای به هم وطن خود داشته باشد. سبایوس با خلاقیت فوق العاده خود در میانه زمین اعتماد آرتتا را جلب کرده اما به نظر می‌رسد که هنوز هیچ ارتباطی از سوی آرسنال با رئال مادرید برای دائمی کردن قرارداد او شکل نگرفته است؛ موضوعی که باعث شده وضعیت این بازیکن جوان کمی پیچیده و غیر قابل پیش بینی باشد.

دنی سبایوس آرسنال رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنی سبایوس آرسنال رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید شب گذشته موفق شد سی و ششمین قهرمانی خودش در لالیگای اسپانیا را به لطف شکست بارسلونا برابر ژیرونا جشن بگیرد و این افتخار آفرینی برای لوس بلانکوس یک اتفاق خاص بود. تیمی که در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان پرافتخار ترین است و کلکسیون جام های پر زرق و برقش، هر فوتبال‌دوستی را مجذوب می‌کند، بازیکنان تاریخساز زیادی داشته اما در این بین نگاهی خاص به پرافتخار ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید خواهیم داشت.

ناچو - 25 جام
مدافع 34 ساله رئال مادرید که جز پیراهن سفید رئال مادرید، در هیچ تیم باشگاهی دیگری بازی نکرده، حالا قرار است به عنوان کاپیتان مادریدی‌ها برای بیست و پنجمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. ناچو با این قهرمانی تبدیل به پرافتخار ترین بازیکن تاریخ لوس بلانکوس شده و این احتمال وجود دارد که در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپای پایان فصل یا کسب سوپرجام اسپانیا در فصل بعد، این رکورد را تقویت کند.

لوکا مودریچ - 25 جام
کسب چهارمین قهرمانی در لالیگا، لوکیتا را به بیست و پنجمین قهرمانی خود همراه با رئال مادرید رساند و حالا این فوق ستاره کروات هم تبدیل به یکی از چهار چهره پرافتخار باشگاه رئال مادرید شده است. این بازیکن 38 ساله از آغاز دوران بازیگری خود با ناچو در تمامی جام‌ها شریک بوده و البته که مودریچ با توجه به سن و سالش بعید نیست که زودتر از ناچو چمدانش را از پایتخت اسپانیا جمع کند.

مارسلو - 25 جام
مرد برزیلی خاص رئال مادرید همیشه یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این تیم باقی خواهد ماند. 6 لالیگا، 2 کوپا دل ری، 5 سوپرکاپ اسپانیا، 5 لیگ قهرمانان اروپا، 3 سوپرکاپ اروپا و 4 قهرمانی در جام باشگاه های جهان و در مجموع 25 قهرمانی با پیراهن سپید رئال مادرید یک عدد بسیار خاص است. مارسلو 3 سال به صورت انفرادی این عنوان را در اختیار داشت و بازیکنی که در دوران بازیگری خود قهرمانی در تمامی تورنمنت‌ها به جز جام جهانی را تجربه کرده، یکی از اشخاص خاص رئال مادرید بود، به نظر دیگر این عنوان را نمی‌تواند به صورت انفرادی در اختیار داشته باشد.

کریم بنزما - 25 جام
دوران بنزما در سانتیاگو برنابئو با فراز و فرودهای بسیار زیادی همراه بود. از همان زمانی که از لیون به رئال مادرید پیوست، مشخص بود که او قرار است سال های زیادی مهاجم اصلی و هدف رئال باشد و در دوران حضور 14 ساله خود، تمامی افتخارات را با رئال مادرید کسب کرد. بنزما می‎توانست به افتخار آفرینی برای کهکشانی‌ها ادامه دهد اما جدایی از این تیم و انتقال به الاتحاد سرنوشتی بود که باعث شد در این آمار خاص، پشت سر مارسلو بماند.

دنی کارواخال - 24 جام
در این دوران باشکوهی که رئال مادرید در دهه دوم قرن بیست و یک تجربه می‌کند، دنی کارواخال به عنوان یک دفاع راست نقشی پررنگ داشت. کارواخال اگر چه در طی 11 سال حضورش در رئال مادرید، روندی سینوسی داشته و در برخی از مواقع مورد انتقاد هواداران قرار گرفته اما لمس 24 جام در این مدت یک عدد بسیار خاص برای مرد 32 ساله لوس بلانکوس خواهد بود.

پاکو خنتو - 23 جام
چهره‌ای خاص و متفاوت در تاریخ فوتبال جهان که رکورددار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا است تا پیش از سال 2020، آماری تاریخی را در اختیار داشت و به مدت 70 سال پرافتخارترین بازیکن رئال مادرید بود. 12 قهرمانی در لالیگا، 6 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 2 قهرمانی در کوپا دل ری و 1 جام بین قاره‌ای افتخارات خاصی است که او کسب کرده؛ البته او دو قهرمانی در جام لاتین هم تجربه کرده که تعداد جام های او را به عدد 23 رساند. البته لازم به ذکر است او در سال 1956 توانست در جام جهانی باشگاه‌ها 1956 و پیش از رسمی شدن این تورنمنت قهرمان شود که در این آمار حساب نشده است.

تونی کروس - 22 جام
اگر در لغت نامه فوتبال برای واژه مهندس دنبال کلمه هم‌معنا هستید، نمی‌توانید به نامی جز تونی کروس فکر کنید. مرد آلمانی در کل دوران بازیگری‌اش در تمامی رقابت های ممکن به غیر از جام ملت‌های اروپا، قهرمان شده و کسب 22 جام با رئال مادرید در طی این مدت بدون حضور او اتفاقی نشدنی بود.

سرخیو راموس - 22 جام
هنوز هواداران رئال مادرید چشمانشان را می‌بندند و امید دارند در لحظه بالای سر بردن عناوین مختلف جهان فوتبال، این الکاپیتانوی مادریدی‎‌ها باشد که جام های فلزی را بلند می‌کند. راموس در مادرید دوران خاصی داشت و با تونی کروس در تعداد جام‌ها برابر است.

مانولو سانچز - 21 جام
سانچز اسپانیایی همیشه از چهره‌هایی بوده که رسانه‌ها کمتر از او صحبت کردند. مدافعان مادریدی‌ها از سال 1983 تا 2001 به عنوان مدافع مرکزی لوس بلانکوس 523 بازی انجام داد و در نهایت مشکلات به وجود آمده در جریان انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید و حضور فلورنتینو پرز در این سمت باعث شد، از تیم جدا شود. سانچز در این دوران 21 جام مختلف را کسب کند که البته او مهمترین افتخارش را کاپیتانی رئال مادرید دانسته و این اتفاق را به همه جام‌ها اولویت داده است.

ایکر کاسیاس - 19 جام
ایکر مقدس هم از چهره های خاص تاریخ رئال مادرید است که انتخاب اول هواداران مادریدی برای محافظت از چارچوب فلزی تیمشان است. کاسیاس 510 بازی به عنوان شماره یک رئال مادرید از سال 1999 تا 2015 انجام داد که در مرور خاطرات بی شمار او، لمس 19 جام در 15 سال یکی از تجربیات این مرد مادریدی است.

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)