Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:49:35 GMT

کرونا تاثیری در فعالیت پتروشیمی خراسان نداشته است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۰۱۲۳

کرونا تاثیری در فعالیت پتروشیمی خراسان نداشته است

حسین شفیعی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمهیدات لازم برای شرایط و وضعیت های مختلف پیش بینی شده تا در وضعیت کنونی، شرایط تولید کارخانه نیز حفظ شود.

وی افزود: به منظور کنترل کرونا، ساعت کار کاهش یافته است و مجموعه فرهنگی رفاهی کارکنان، شامل استخر و رستوران  هم تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه سلامتی کارکنان در اولویت قرار دارد گفت: حذف سیستم کنترل ورود و خروج (اثر انگشت) و جایگزین کردن کارت های ساعت زنی، جلوگیری از گردهمایی های ورزشی، نمازجماعت، آموزش و آگاه سازی کارکنان با تهیه و نصب اطلاعیه های بهداشتی، تعطیلی رستوران برای کارکنان روزکار از جمله اقدامات پیشگیرانه در این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی اظهار داشت: تهیه محلول ضد عفونی و آموزش نحوه تهیه محلول از وایتکس، تشدید نظارت بر اقدامات ضد عفونی اتوبوس ها، ضدعفونی کردن کامل لوازم مصرفی مشترک کارکنان، در اختیار قرار دادن ماسک های تنفسی در قسمت بهداری و توزیع بین افراد دارای علائم سرماخوردگی و همچنین تحویل ماسک به کارکنان خدمات از دیگر اقدامات مصوب کمیته بحران شرکت بوده است.  

مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: با هدف کاهش تجمعات غیر ضروری و حضور دائم در سایت برای ادامه تولید مصوب شد، تعدادی از کارکنان که مشکلات پزشکی دارند با توجه به نوع کارشان دور کاری کنند.

پتروشیمی خراسان در ۹ ماهه امسال با فروش ۱۰ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال محصولات خود در زمره شرکت‌های پرفروش کشور قرار گرفت.

این شرکت امسال با رشد ۶۰ درصدی فروش تولیدات خود توانست رکورد بی سابقه فروش محصولات را در تاریخ این شرکت به ثبت برساند.

مجتمع پتروشیمی خراسان مستقر در ۱۷ کیلومتری شرق بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پتروشیمی خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پتروشیمی خراسان شمالی بهداشت و سلامت ویروس کرونا پتروشیمی خراسان شمالی بهداشت و سلامت پتروشیمی خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل شرکت پتروشیمی مارون، شرکت‌کنندگان از ۴۰ کشور دنیا روزانه پذیرای هزاران نفر از بازدید کنندگان بودند و به فراخور این اجتماع بزرگ بستر بسیار مناسبی برای گسترش تعاملات و ارتقاع سطح اطلاعات برای تمامی میزبانان و بازدید کنندگان فراهم شد.

نمایشگاه چاینا پلاس به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌ های مذاکرات و بازدیدهای تجاری و اقتصادی از اقصی نقاط دنیا به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده است و سالیانه میلیون ها متخصص و فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند

نمایشگاه چاینا پلاس از ۳۵ سال پیش تا کنون مهمترین مرکز عرضه و تجارت محصولات پلاستیک و پتروشیمی است و جایگاه ویژه ای را در بین رویداد های این صنعت دارا می باشد.

شرکت پتروشیمی مارون در این دوره از نمایشگاه چاینا پلاس، با غرفه‌ای ویژه و محوری در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان، آخرین محصولات خود را در زمینه پتروشیمی و تولیدات حرفه ای ارائه نمود.

پتروشیمی مارون به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی و پلی اتیلن ، با حضور متخصصین و تیم بازرگانی مجرب خود ضمن شرکت در این رویداد، جلسات فشرده و رایزنی های مثبتی با نمایندگان شرکت‌ها و تجار بین المللی برگزار نمود که به تبادل نظر، عقد قرارداد و تنظیم تفاهمنامه هایی در خصوص همکاری های متقابل در زمینه صادرات و انتقال تکنولوژی منجر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902384

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان