Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محسنی بندپی عصر پنجشنبه (۱۵ اسفند) پس از برگزاری جلسه ستاد عملیات فرماندهی مقابله با کرونا در استان تهران که با حضور مسئولان استانی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران ادامه داد: در این جلسه بر ضرورت گسترش تخت‌های ICU و ونتیلاتور در بیمارستان‌ها تاکید شد.

به گفته استاندار تهران در این جلسه همچنین پیشنهاد و مصوب شد که از ظرفیت دستگاه‌های دیگر مانند تأمین اجتماعی، وزارت نفت و نیروهای مسلح که دارای بیمارستان و مشغول ارائه خدمت در استان تهران هستند، با مدیریت و راهبری دکتر زالی فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در استان تهران استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی با اشاره به تصمیم‌گیری برای گسترش مراکز خدمات درمانی سرپایی یا همان خانه‌های سلامت محلات، تصریح کرد: در این جلسه همچنین مصوباتی در رابطه با ارائه خدمات محله محور در ابعاد مختلف آموزشی، اقدامات پیشگیرانه، غربالگری و شناسایی بیماران مبتلا صورت گرفت.

همچنین حناچی شهردار تهران در حاشیه این جلسه به خبرنگاران گفت: طی این جلسه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته برای ضدعفونی فضاهای عمومی مثل ترمینال‌ها، میادین میوه و تره‌بار و بازار تهران، تهیه دستگاه‌های پرتابل ضدعفونی مترو و اتوبوس‌ها، تغییر ساعات طرح ترافیک، کاهش حدود ۵۰ درصد حجم استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و سایر فعالیت‌ها ارائه شد که این مساله نشان‌دهنده آن است که حضور مردم در قرنطینه خانگی مورد استقبال قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه دورکاری برای ناحیه‌ها و مناطق مختلف شهرداری استان تهران، اظهار کرد: همچنین امروز در کمیته‌های محلی هم در رابطه با کاهش ساعات اداری بحث شد که اگر به نتیجه برسد، ابلاغ خواهد شد.

حناچی در پایان اظهار کرد: در این شرایط ظالمانه تحریم، باید تلاش کنیم تحریم شکسته شود، چراکه شرایط درمانی مردم در کشور و حتی کشورهای مجاور، عادلانه نیست. در این شرایط داعیه‌داران انسان‌دوستی باید در رفتار خود تجدیدنظر کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۵۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند