Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@11:03:09 GMT

شوخی با اسلحه جان یک دختر دانشجو را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۰۲۷۵

شوخی با اسلحه جان یک دختر دانشجو را گرفت

دستگیری ضارب درگیری ۲ طایفه در ایلام، دستگیری سارق خشن مهد کودک‌ها و مدارس کرج، مرگ سومین یزدی در اثر کرونا، کشف الکل‌های غیر بهداشتی در اراک و دومین حمله پلنگ در مازندران عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پلیس فلوریدا مردی جوان را به جرم قتل هم خانه‌اش دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پلیس محلی، متهم به خاطر سهل انگاری و بازی بچگانه با اسلحه هم اتاقی اش را هدف گلوله قرار داده و او را به قتل رسانده است.

همسایه‌ها از صدای شلیک گلوله متوجه ماجرا شده و پس از تماس با اداره پلیس درخواست کمک کردند. زمانی که مأموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند و قصد انتقال قربانی به بیمارستان را داشتند که متوجه شدند شدت خونریزی موجب مرگ دختر دانشجو شده و هم اتاقی اش طی یک سهل انگاری مرگ او را رقم زده است.

در حال حاضر مجرم در زندان است تا به زودی جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

دستگیری ضارب درگیری ۲ طایفه در ایلام

فرد ضارب در درگیری بین ۲ طایفه در ایوان که با سلاح شکاری منجر به مصدومیت شخصی شد دستگیر شد.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: امروز ۲ طایفه در شهرستان ایوان بر سر موضوع قتل‌های اخیر با هم درگیر شدند که یک نفر از طرفین دعوا به وسیله سلاح گرم شکاری مجروح شد.

او ادامه داد: مأموران در کمترین زمان ممکن فرد ضارب را دستگیر و سلاح شکاری را نیز کشف و ضبط کردند.

عالی پور مطرح کرد: تعداد ۸ نفر از منازعان در درگیری امروز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شده و از آن طریق روانه زندان شدند.

او اظهار کرد: دیگر منازعین در درگیری امروز نیز شناسایی و دستگیری آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان بیان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی با شدیدترین شکل ممکن برابر قانون برخورد می‌کند.

وی افزود: متهمین هر دو طرف دعوا با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

دستگیری سارق خشن مهد کودک‌ها و مدارس کرج

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق مدارس و مهدکودک‌های شهرستان کرج با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مدارس و مهدکودک‌های سطح شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد، سارق با شیوه شکستن قفل در، وارد مدارس و مهدکودک‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش آنها مانند کامپیوتر و لپ تاپ می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و با بررسی سوابق وی مشخص شد نامبرده از سارقان سابقه دار استان البرز است.

سردار محمدیان اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه "مهرویلا" شهرستان کرج، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی بیان کرد: متهم که تصور گرفتار شدن در دام مأموران را نمی‌کرد ابتدا منکر هرگونه سرقت از مدارس و مهدکودک‌ها شد اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان چاره‌ای جز اعتراف نیافته و به ۲۰ فقره سرقت از مدارس و مهدکودک‌های سطح شهرستان کرج اقرار کرد.

سردار محمدیان افزود: ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق سابقه دار ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان، با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا امنیت شهروندان حاصل شود، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات پلیس شهروندان است.

مرگ سومین یزدی در اثر کرونا

سومین بیمار مبتلا به کرونا در یزد جان خود را از دست داد.

دکتر محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تاکنون در این استان هفت نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد سه نفر فوت کردند.

او افزود: شهروندان از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب و از اجتماعات دوری کنند، دست‌های خود را مرتب با صابون مایع شسته و بهداشت فردی را رعایت کنند.

نوری شادکام در بازدید از بیمارستان‌های شهرستان‌های میبد و اردکان گفت: یزد، میبد و اردکان جز کانون‌های آلوده به کرونا در استان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه احتمالاً هفته پیش رو یا ۱۰ روز آینده پیک شیوع کرونا در استان باشد، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران، ۷۰ تخت بستری و ۵ تخت آی سی یو به بیمارستان اردکان و یک بخش به طور کامل و ۵۰ تخت بستری، ۵ تخت آی سی یو و ۵ تخت اورژانس به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد درنظر گرفته شده است.

او در پایان اضافه کرد: ۱۵۰ تخت هم در بیمارستان شهیدصدوقی یزد در نظر گرفتیم. با امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی که پیش بینی شده است این بیمارستان برای پوشش بیماران شهرستان‌های دیگر ظرفیت سرویس دهی به ۳۰۰ بیمار را داراست.

کشف الکل‌های غیر بهداشتی در اراک

بیش از ۲۲۰۰ لیتر الکل غیر بهداشتی از یک واحد صنعتی اراک کشف شد.

سرهنگ مختاری رئیس پلیس شهرستان اراک گفت: در اقدامی اطلاعاتی پاسگاه معصومیه نیروی انتظامی شهرستان اراک سه نفر را که در یک کارگاه تولید دستکش الکل غیر بهداشتی تولید می‌کردند را دستگیر کردند

آقای مختاری افزود: در این کارگاه ده گالن ۲۲۰ لیتری مایعات غیربهداشتی و خطرناک کشف شد که طی فرآیندی در بطری‌های یک لیتری بسته‌بندی و در بازار هر لیتر ۵۰ هزار تومان به مردم فروخته می‌شده است.

ابتلای ۱۸ کرمانی به کرونا

بیماران مبتلا به کرونا در استان کرمان ۱۸ نفر شدند.

مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تست سه نفر دیگر در استان مثبت اعلام شد و با مثبت شدن تست کرونای این ۳ نفر، تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به ۱۸ نفر رسید.

او افزود: خوشبختانه دو نفر از مبتلایان به ویروس کرونا بهبود یافتند.

شفیعی بیان داشت: تست ۳ نفر دیگر در استان کرمان مثبت شد که از این تعداد، یک نفر در بم، یک نفر در رفسنجان و یک نفر در شهربابک بستری هستند.

او تصریح کرد: تست یک مرد ۲۳ ساله اهل شهرستان بم مثبت اعلام شد، این فرد سابقه سفر به یکی از استان‌های با شیوع بالا داشته است.

او گفت: تست یک مرد ۴۴ ساله در شهرستان رفسنجان مثبت شده، وی هفته گذشته سفر به یکی از استان‌های دیگر داشته است.

شفیعی افزود: یک مرد سالمند از شهرستان شهربابک که به یکی از شهرهای با شیوع بالا سفر داشته است.

او بیان داشت: از مجموع ۱۸ نفر مبتلا به کرونا در استان کرمان دو نفر بهبود پیدا کردند، یک نفر در آی سی یو و مابقی در بخش تنفسی معمولی بستری هستند.

شفیعی توصیه کرد: خطر ابتلاء به کرونا جدی است و این ویروس هر لحظه در کمین است.

دومین حمله پلنگ در مازندران

یک پیرمرد ۷۸ ساله ساروی مورد حمله پلنگ قرار گرفت و این دومین مورد حمله پلنگ‌ها به مردمان این منطقه به شمار می‌رود.

پیرمرد ۸۷ ساله اهل روستای بندبن امروز مورد حمله پلنگ قرار گرفت.

بنا بر اظهارات این پیرمرد که اقداماتی درمانی‌اش در مرکز درمان بستر کیاسر انجام شده، پلنگ در نزدیکی روستا به وی حمله کرده است که با حضور به موقع مردم نجات پیدا کرده است.

احمد باوند پس از اقدامات اولیه درمانی با رضایت شخصی برای پیگیری‌های بعدی درمانی به استان سمنان منتقل شده است.

این دومین مورد حمله پلنگ طی این روزها گزارش شده است.

تست ۳ بیمار مشکوک به کرونا در ایلام مثبت شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مثبت اعلام شدن تست ۳ بیمار در یاسوج خبر داد.

پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا به امروز این استان درمقابل ویروس کرونا مقاومت کرد گفت: متأسفانه امروز تست ۳ بیمار بستری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج مثبت اعلام شد.

یزدانپناه افزود: از ۹۲ تست ارسال شده به تهران تست ۳ نفر مثبت اعلام شد.

او گفت: پاسخ تست ۴۰ بیمار در انتظار ارسال است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از عموم مردم خواست ضمن رعایت و توجه به توصیه‌های کارشناسان اخبار صحیح را از مبادی رسمی پیگیری کنند.

کد خبر 413649

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسلحه فروش اسلحه اسلحه غیرمجاز دانشجو حوادث حوادث جاده ای حوادث ترافیکی حوادث کار بسته خبری حوادث ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا درمان کرونا شیوع کرونا انواع ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی مدارس و مهدکودک ها فرمانده انتظامی کرونا در استان استان کرمان مثبت اعلام شد غیر بهداشتی ۲ طایفه یک نفر مثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد