Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا در حالی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد که به تازگی در خانه کشتی تجهیزشده تهران آغاز شده بود. البته عصر روز پنجشنبه گذشته مسئولان فدراسیون کشتی دوباره اعلام کردند اردوهای تیم ملی قرار است از روز ۱۷ اسفندماه با حضور تعداد محدودی از کشتی گیران آغاز شود که ۲۴ ساعت بعد با توجه به مصوبه جدید ستاد عالی مبارزه با کرونا در ورزش برگزاری این اردو هم لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم قرار بود با توجه به تعطیلی اردوی تیم ملی ۶ آزادکار در سه وزن به عنوان گزینه های اعزامی به رقابتهای کسب سهمیه المپیک در خانه کشتی بمانند اما شرایط طوری رقم خورد که برای عدم ابتلای کشتی گیران به ویروس کرونا، تمامی آزادکاران از حضور در اردو منع شدند.

محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین تغییرات برنامه های مدون آماده سازی تا حضور در رقابتهای گزینشی المپیک گفت: همه چیز طبق برنامه پیش می رفت تا اینکه رقابتهای گزینشی در قرقیزستان لغو شد. ما نیز فعلاً منتظر تصمیمات جدید اتحادیه جهانی در خصوص زمان جدید رقابتهای گزینشی هستیم.

به گفته مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد مبنی بر رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا فعلاً همه چیز منوط به تصمیمات اتحادیه جهانی کشتی است. البته فعلاً متولیان فدراسیون کشتی تصمیم گرفته اند اردوی آماده سازی را از هفته آغاز کنند و ملی پوشان را در شرایط ایده آل نگه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اتفاقات اخیر در حالی گریبان ورزش دنیا را گرفته که حتی برگزاری بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم زیر سایه سنگین ویروس کروناست و تمام نگاه‌ها به کمیته بین المللی المپیک و تصمیمات جدید این کمیته است.

کد خبر 4869585

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کاوه کشتی آزاد اردوی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتسال لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کسب سهمیه المپیک کاراته لیگ جهانی کاراته وان وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد رقابتهای گزینشی گزینشی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است