Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:19:48 GMT

کشف ۱۵۰۰ماسک فیلتردار و ۸۳ گالن الکل تقلبی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۰۸۹۵

کشف ۱۵۰۰ماسک فیلتردار و ۸۳ گالن الکل تقلبی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار واحد صنفی اش در حوالی خیابان جمهوری مقادیر قابل توجهی انواع ماسک‌های فیلتر دار و ساده جمع آوری کرده است و با قیمتی بین ۳۰ الی ۵۰ هزار تومان به برخی از مشتریان عرضه می‌کند. بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک انبار شناسایی شد، گفت: با انعکاس تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی دستگیری متهم و بررسی از انباری این واحد صنفی در دستور کار مأموران این معاونت قرار گرفت و تیم اعزامی موفق شدند در روز گذشته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از انبار وی بیش از هزار و۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار احتکار شده کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در روز گذشته خبر دیگری مبنی بر فروش ژل و مواد ضدعفونی الکلی تقلبی در یکی از داروخانه‌های شهرک گلستان در غرب تهران به این پلیس اعلام شد، گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص صحت و سقم گزارش اعلام و مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از این داروخانه موفق شدند ۸۳ بطری یک لیتری الکل دست ساز تقلبی و بدون نام و نشان کشف و متصدی داروخانه برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجویی از متهمان پرونده‌ها، هر دو متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 4871306

منبع: مهر

کلیدواژه: نادر مرادی ماسک طبی نیروی انتظامی ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران دستگیری سارق احتکار تعزیرات حکومتی آلودگی هوا تعطیلی مدارس محسن هاشمی قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی با بیان اینکه هر سال با نزدیک شدن به فرایند برگزاری آزمون‌های سراسری فعالیت مجرمان حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش‌های متقلبانه افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در راستای رفع دغدغه مردم در برخورد قاطع با این‌گونه جرایم در فضای مجازی وارد عمل شدند. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به حساسیت موضوع به‌سرعت پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد و پس از اخذ دستورات مقتضی محل اختفای متهم را شناسایی و با تشکیل تیم ویژه از مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی‌های لازم و اخذ دستورات مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به همراه تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. وی تصریح کرد: متهم مذکور در ابتدا با کتمان موضوع سعی در گمراه کردن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که پس از ارائه مستندات و ادله دیجیتال شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و با اعتراف به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف گفت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات کنکور پیش از برگزاری آزمون اقدام به درج آگهی فروش هندزفری نامرئی در وبگاه دیوار کردم و با آن روش از مردم کلاهبرداری می‌کردم. موسوی در پایان با اشاره به اینکه مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند، خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغواکننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور