Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در گام اول همه افراد جامعه باید بهداشت فردی را رعایت کنند و به اصول بهداشتی و توصیه های کارشناسان توجه کنند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاثیر نقش مشارکت اجتماعی و اعتماد عمومی در مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: بنظر می رسد ما امروز با یک ویروس بیوتروریسم مواجه هستیم و مقابله با آن نیازمند همدلی، همراهی و مشارکت اجتماعی آحاد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: امروز باید همه دست به دست هم دهیم تا این ویروس ریشه کن شود. در گام اول همه افراد جامعه باید بهداشت فردی را رعایت کنند و به اصول بهداشتی و توصیه های کارشناسان توجه کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: بنظر می رسد این ویروس در آزمایشگاه های رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها تهیه شده تا مکمل تحریم های اقتصادی شود و به اقتصاد ایران و چین ضربه وارد کند.

این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در ادامه تاکید کرد: امروز همه باید با اعتماد به دستگاه بهداشتی توصیه کارشناسان را جدی بگیرند. با افراد نادانی که به نام دین نیز دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند باید برخورد شود و همگی باید مطیع توصیه های پزشکان باشیم. افراد جامعه نیز باید از سفرها و ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

ابوترابی در پایان گفت: از سوی دیگر باید با افرادی که با سلامتی مردم بازی کرده و لوازم بهداشتی را احتکار می کنند برخورد شود. باید نظارت از خط تولید آغاز شده و تا عرضه محصولات حاکم باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است