Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: «بی‌توجهی به ساختار فکری دانشجو باعث بروز مشکلات در دانشگاه می‌شود.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، جواد گرامی در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان مرودشت گفت: «بی‌توجهی به مسائل فرهنگی و ساختار فکری دانشجویان باعث به وجود آمدن معضلات و مشکلات زیادی در دانشگاه‌ ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان و ایجاد تعاملات مثبت با مجموعه فرهنگی شهرستان و در رأس آن سپاه، شرایط خوبی را در زمینه گسترش و پویایی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت رقم خورد.  

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت، شرایط خوب و مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را یادآور شد و گفت: «این دانشگاه به دلیل نزدیکی به مرکز استان و برخورداری از استادان مجرب، همواره به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح استان به شمار می‌رود.»

هاشم جمالی افزود: « با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بسیار مناسب موجود در این دانشگاه فرصت خوبی است تا با توسعه و راه‌اندازی رشته‌های پرمخاطب و متناسب با نیاز مردم منطقه باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه شد.»

وی یادآور شد: «خوشبختانه با روحیه انقلابی و با‌انگیزه و خوشنامی که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت سراغ داریم، امیدواریم که با نگاه عالمانه به رویکرد مسائل فرهنگی به ویژه عفاف و حجاب، جلب اعتماد مردم، اطمینان خاطر خانواده‌ها و استفاده از ظرفیت شهرستان شاهد حرکت رو به جلو، پیشرفت،  رشد و شکوفایی این واحد دانشگاهی باشیم.»

به گزارش آنا، در این دیدار یاسر زارع معاون فرهنگی و دانشجویی، رضا طحان مدیر روابط عمومی و محمدهادی دهقانی مدیر حراست این دانشگاه جواد گرامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/4117/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت سپاه مرودشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد