Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین طلوعیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در استان گلستان واحد تولید ماسک نداریم و واحدی که اکنون در حال تولید است تغییراتی را در خط تولید اعمال کرده و اقدام به تولید ماسک می‌کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: این واحد تولیدی در حال حاضر با حمایت استاندار گلستان و سپاه و بسیج با دو شیفت کامل فعالیت می‌کند و روزانه ۴۰ هزار ماسک تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این واحد تولیدی اختلافاتی برای تأمین مواد اولیه ایجاد شد که در حال رفع و تولید ادامه پیدا کرده است، متذکر شد: تولید ۴۰ هزار عدد ماسک کفاف نیاز استان گلستان را نمی‌دهد و مقرر شد خط دوم جدید تولید ماسک راه اندازی شود که با افزایش ظرفیت، میزان تولید ماسک افزایش می‌یابد.
طلوعیان گفت: احتمالاً هفته آینده واحد تولید ماسک دیگری در استان گلستان راه اندازی می‌شود و راه اندازی این واحد می‌تواند مشکل تولید ماسک در گلستان را تا حد زیادی حل کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به گلایه مردم از نبود ماسک تأکید کرد: ماسک در حال تولید است، اما تأمین مواد اولیه بسیار مهم است و در شرایط حساس تا زمانی که یک واحد هزینه را به طور کامل واریز نکند مواد اولیه را در اختیار آن واحد قرار نمی‌دهند.
او افزود: طی بازدیدی که طی روز گذشته از این واحد تولیدی داشتیم مواد اولیه آن تأمین شده و تولید در حال انجام است، گرچه این میزان تولید برای جمعیت استان گلستان کافی نیست.
طلوعیان با بیان اینکه اگر شخصی مایل به سرمایه گذاری در تولید ماسک باشد ما از آن حمایت خواهیم کرد، بیان کرد: ماسک موجود در بازار بیشتر از قبل است، اما نیاز مردم افزایش یافته است، گرچه سودجویی‌هایی هم وجود دارد که امید است این مشکل در آینده نزدیک حل شود.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار کرونا احتکار ماسک استان گلستان واحد تولید مواد اولیه تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم