Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز (جمعه) در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی خلفی معاون قوه قضاییه را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 12:40 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۳۱۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز (جمعه) در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی خلفی معاون قوه قضاییه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا‌لله و انا الیه راجعون
با نهایت دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتم که برادر گرامی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی خلفی معاون قضایی قوه قضاییه، به حکم تقدیر الهی جامه از این خاکدان برگرفته و به دیدار معبود شتافته است.
آن فقید سعید، افزون بر فعالیت‌های مجدانه و متعهدانه در راستای تحقق اهداف دستگاه قضایی کشور و خدمت به میهن عزیز اسلامی در موقعیت‌ها و جایگاه‌های مختلف دیگر خدماتی شایسته و ارزنده از خود به یادگار نهاده است که بر حسنات کارنامه آن روحانی وارسته و قاضی برجسته خواهد افزود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز و مکرم ایشان، ریاست محترم قوه قضاییه و عموم کارگزاران دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور، علو درجات مسئلت می کنم.

بیشتر بخوانید:
رییس قوه قضاییه درگذشت حجت الاسلام و‌المسلمین خلفی را تسلیت گفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صالحی خلفی حجت الاسلام والمسلمین درگذشت حجت الاسلام قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز ضرورت دارد برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار داده و مستحکم حرکت کنیم و دانش خود را با کشورهای دوست به اشتراک بگذاریم تا با سیاست‌های نظام سلطه مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ که عصر امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: دور اندیشی مقام معظم رهبری که حکیمانه و بدون توقف بر توسعه علمی و فناوری کشور نظارت دارند، به عنوان یک نعمت بزرگ وجود دارد، تاکید معظم له در حوزه‌های هسته‌ای یک فرصت بی نظیر بود، به ویژه برای جوانانی که در جست و جوی فرصت برای رشد هستند.

وی افزود: ۲۱ خرداد سال گذشته رهبر انقلاب فرمودند صنعت هسته‌ای برای کشور آبرو در سطح بین المللی اعتبار است، ما باید تلاش کنیم زیرا با مزاحمت‌ها و تحریم و ترور و عملیات خرابکاری صنعتی همواره دشمنان ایران سعی در اختلال در مسیر موفقیت ایران دارند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: امروز نظام سلطه از تمامی ابزارها برای خلع سلاح رقبای خود استفاده می‌کند متأسفانه نظام بین الملل نیز تابع نظام سلطه است و انسانیت را نیز زیر پا می‌گذارد، همانطوری که در غزه شاهد کشتار کودکان و زنان هستیم، این جنایات‌ها تا جایی پیش رفته که امروز هم کیشان نظام سلطه صدایشان در آمده، اما دولت آمریکا در حال حاضر از تجاوزات حمایت می‌کند.

اسلامی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های پیش آمریکا شاهد اعتراض دانشجویان سرکوب حاکمیت این کشور هستیم، امروز ضرورت دارد برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار داده و مستحکم حرکت کنیم و دانش خود را با کشورهای دوست به اشتراک بگذاریم تا با سیاست‌های نظام سلطه مقابله کنیم.

وی ادامه داد: کنفرانس بین المللی را حمایت خواهیم کرد تا به صورت دو سالانه در اصفهان برگزار شود زیرا این شهر قطب صنعت هسته‌ای ایران است، مدیرکل آژانس نیز از این کنفرانس حمایت می‌کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: برای توسعه علی و فناوری نیاز است هدف گذاری کنیم و برای رسیدن به جایگاه‌های والا تر تلاش کنیم، در این راستا لازم است دانشگاه‌ها و دانشجویان توجه کنند در آینده می‌توانند به رشد و تعالی برسند، امروز ضرورت دارد سیاست درهای باز را تبیین کنیم، زیرا سازمان انرژی اتمی امنیتی نیست بلکه یک سازمان علمی هست که همه دانشجویان و دانشگاهیان می‌توانند در این مسیر حضور پیدا کنند.

کد خبر 751818

دیگر خبرها

  • اسلامی: دشمنان هنوز هم‌ با ایران ‌هسته‌ای مخالفند
  • باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)
  • نشست خبری گروسی و رئیس سازمان انرژی اتمی آغار شد
  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود