Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روزنامه مردم ارگان حزب حاکم چین ادعا کرد بنا به اعلام محققان و متخصصان، تا اواسط ماه جاری میلادی (۲۵ اسفند ۱۳۹۸) شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به صفر خواهد رسید.

این نشریه روز جمعه در مطلبی نوشت برای نخستین بار تمام ۱۲۶ نفری که در ۲۴ ساعت گذشته در چین به کرونا مبتلا شده اند از اهالی شهر ووهان هستند شهری که نخستین موارد شیوع کرونا از آنجا به دیگر نقاط چین و جهان سرایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان استان هوبی که ووهان مرکز آن است اعلام کرده است تا اواسط ماه، احتمالا دیگر موردی از ابتلا به کرونا در دیگر شهرهای این استان غیر از ووهان وجود نخواهد داشت و تمرکز روی ووهان خواهد بود که ابتلا در آنجا نیز به صفر برسد.

«جانگ بولی» یکی از ۱۴ نفری که چین به عنوان تیم کنترل شیوع کرونا تعیین کرده است در مصاحبه با این نشریه تصریح کرد تا اواسط ماه، دیگر خبری از ابتلا در استان هوبی بجز ووهان نخواهد بود و شهرهای استان از کرونا پاک خواهد شد.

شهر چیبی اولین شهر در استان هوبی است که ایست های بازرسی را لغو کرده است این اقدام پس از آن صورت می گیرد که در ۱۹ روز گذشته هیچ کسی در این شهر به کرونا مبتلا نشده است.

این تیم از کارشناسان ابراز امیدواری کرده اند که غایله ویروس کرونا و شیوع آن تا اواسط و یا تا پایان ماه جاری میلادی در چین خاتمه یابد.

شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین هم خواستار تسریع در بازگشت شرایط اقتصادی به حالت عادی شده است.

بیشتر بخوانید:کرونا حمله بیوتروریسمی آمریکا به ایران و چین است نه بیماری

در ژاپن اما آبه شینزو نخست وزیر دستور داده است از روز شنبه از ورود مسافران از مناطق بسیار آلوده به این کشور جلوگیری شود و برای اتباع کره جنوبی نیز ۲ هفته قرنطینه در نظر گرفته شده که اعتراض کره ای ها را به دنبال داشته است.

کمیسیون بهداشت ملی چین می گوید که همه ۱۲۶ نفر کرونایی روز جمعه از شهر ووهان مرکز استان هوبی هستند و از ۲۹ مورد مرگ در استان ۲۳ مورد فوتی برای ووهان بوده است.

منبع: انتخاب لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rm4 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا چین استان هوبی تا اواسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه/عکس

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر معلمان فلسطینی برای عقب نماندن کودکان غزه از سال تحصیلی، کلاس‌های درس را در مرکز پذیرش آوارگان در شهر دیرالبلح (جنوب نوار غزه) دایر کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903049

دیگر خبرها

  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه/عکس
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر