Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود شیوع ویروس کرونا، شهروندان اردنی برای اعلام حمایت از مسئله فلسطین و مدافعان مسجد الاقصی آیین «فجرعظیم»(سحرگاه بزرگ) را امروز جمعه در تعدادی از مساجد این کشور برگزار کردند. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، صدها نمازگزار سحرگاه امروز جمعه نماز صبح را در مسجد عاصم بن ثابت و چند مسجد دیگر این کشور به جای آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسطین|حضور 50 هزار نفر در نماز جمعه مسجدالاقصی/ ده‌ها زخمی در یورش اشغالگران به الخلیل و نابلس

فعالان اردنی از مردم خواسته بودند که با برگزاری مراسم نماز صبح در قالب آیین «فجرعظیم»(سحرگاه بزرگ) با مدافعان قدس ابراز همبستگی کنند.

در پیام دعوت از مردم آمده بود: بیایید به ندای مدافعان الاقصی و مسجد ابراهیمی لبیک بگوییم. این ندای الاقصی است که جوانان عاشق الاقصی به آن لبیک می گویند و نبض آنها برای آن می تپد.

انتهای پیام/

R7969/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "اردن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار اردن اخبار اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گردهمایی کارشناسان فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور در سالن اجتماعات فرمانداری کاشان گفت: ۸۰ هزار مسجد در محلات قدیم و تعدادی در مناطق نوساز کشور متراکم شده است.
سید احمد زرهانی با اشاره به اینکه امکانات ملی در کشور بسیار زیاد است از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان برای ستاد اقامه نماز خبر داد و افزود: استانداران، مدیران کل و روسا باید در صف اول نماز قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزه
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • آیین پاسداشت تولید ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی