Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: شنبه، کلیه محاکم استان قزوین به منظور گندزدایی و ضد عفونی تعطیل است و فقط شعبات کشیک در استان فعالیت دارند. تاریخ انتشار: 14:00 - 16 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۲۷۰

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با اشاره به تبصره ماده ۱۰۰ قانون آیین دادرسی مدنی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش ریسک عوارض ناشی از آن کلیه اوقات رسیدگی تجدید و رسیدگی به آن‌ها تا فروردین ماه سال بعد به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به دستورالعمل معاون اول قوه قضائیه از ورود افراد غیر مرتبط و همراهان اصحاب پرونده‌هایی که به تشخیص قاضی وقت رسیدگی تعیین شده به دادگستری‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین از مردم درخواست کرد تا با استفاده بهینه از ظرفیت سامانه خدمات الکترونیکی لوایح و درخواست‌های خود را به صورت غیر حضوری ارسال و از مراجعه به محاکم جداً خودداری کنند.

وی در پایان ضمن تبریک ایام و فرار سیدن میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) گفت: شنبه ۱۷/۱۲/۹۸ کلیه محاکم استان قزوین به منظور گندزدایی و ضد عفونی تعطیل است و فقط شعبات کشیک در استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری قزوین کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات برخط زندانیان استان از محل زندان با رئیس کل دادگستری، معاون حفاظت و اطلاعات، معاون حقوق شهروندی و معاون آمار و برنامه ریزی دادگستری کل استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران