Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها و شب‌ها را باید در تاریخ ثبت کرد؛ نه به واسطه شیوع کرونا بلکه به واسطه فعالیت‌های امیدبخشی که عمدتاً خودجوش از سوی شهروندان صورت می‌گیرد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،در روزها و شب‌هایی که تمامی شهروندان و آحاد جامعه به صورت مستقیم و عمدتا غیرمستقیم با شیوع ویروس کرونا درگیر هستند، اقداماتی امیدبخش نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته بخشی از این اقدامات امیدآفرین در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی منعکس شد که از جمله آنها توزیع قهوه‌های سرد توسط یکی از کافه‌های سطح شهر مشهد بود که به پرسنل بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا اختصاص پیدا کرده بود.

از سوی دیگر قرارگاه‌های جهادی متعددی نیز به صورت خودجوش و یا برنامه‌ریزی شده این روزها در مناطق مختلف شهر مشهد تشکیل شده است تا فعالیت‌های امیدبخش دوچندان شود.

300 نفر از افراد مبتلا به کرونا در البرز از بیمارستان مرخص شدندشناسایی 16 بیمار کرونایی در خراسان‌شمالی/ هشدار علوم پزشکی: در خانه بمانیدآمار مبتلایان به بیماری کرونا در کردستان به 42 نفر افزایش یافت

کسبه و فعالان فرهنگی شهر مشهد نیز پای کار آمده‌اند؛ برخی کمک‌های مالی صورت می‌دهند تا مواد ضدعفونی‌کننده به ویژه برای مناطق محروم شهر مشهد و استان تهیه و توزیع شود و برخی کسبه در محل کسب خود دستکش‌هایی را قرار داده‌اند تا مراجعه‌کنندگان در هنگام حضور آنها را به دست داشته باشند.

در این میان برخی از مالکان یکی از برج‌های تجاری مشهد در این شرایط تصمیم گرفته‌اند تا اجاره صرفا 15 روز را از مستاجران خود دریافت کنند زیرا می‌دانند در این شرایط احتمالا وضعیت کسب و کار چندان مناسب نیست.

همچنین برخی هیئت‌های مذهبی در شهر مشهد اقدام به توزیع محلول‌های ضدعفونی کننده می‌کنند.

این روزها و این شب‌ها شاید بیش از هر زمان دیگری نیازمند این باشیم که این جنس اخبار و فعالیت‌ها بیشتر و بیشتر شود و باید هر روز شاهد شنیدن بخش بیشتری از این اخبار باشیم.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید

وزیر نفت درباره حجم سوددهی پالایشگاه آبادان و روند توسعه آن، همچنین افزایش تولیدات مجتمع‌های پتروشیمی به رئیس‌جمهوری و هیئت وزیران گزارش داد.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جواد اوجی بعدازظهر امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در نشست هیئت دولت در گزارشی از فعالیت‌های پالایشگاه آبادان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۴ وزیر نفت وقت با اعلام زیان‌ده بودن این پالایشگاه گفته بود، دولت حاضر است آن را رایگان واگذار کند، گفت: با اقدام‌هایی که در دولت مردمی با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره‌برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد، پالایشگاه آبادان امروز یکی از سودده‌ترین واحدهای تولیدی است که پارسال ۱۲ همت سودآوری داشته است.

وی با اشاره به رسیدن تولید بنزین در این پالایشگاه از روزانه ۸ میلیون لیتر در ابتدای دولت سیزدهم به ۱۵ میلیون لیتر در روز، تولید گازوئیل از روزانه ۱۵ میلیون لیتر به ۱۹ میلیون لیتر و کسب رتبه نخست صادرات در بورس کالا و انرژی در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: تا ۲ ماه آینده واحد هیدروکراکر این پالایشگاه نیز به بهره‌برداری می‌رسد و مابه‌ازای ارزی تولید گازوئیل یورو ۵ آن ۳ میلیون یورو دیگر افزایش خواهد یافت.

وزیر نفت همچنین با اشاره به افزایش ۲۱۰ هزار بشکه‌ای تولیدات و تأمین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، بندرامام، بوعلی و رازی، افزود: در طول فعالیت دولت سیزدهم، تعداد محصولات تولیدی این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و با اقدام‌های انجام‌شده تنها در سال گذشته، ۱۳۰۰ فرصت شغلی ثابت و غیرثابت در این مجتمع ایجاد شد که امسال نیز ۶۰۰ نفر به نیروهای شاغل در پالایشگاه افزوده می‌شود و حداقل هزار نفر نیز در پیمانکاری‌های توسعه فاز ۳ آن مشغول فعالیت خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم