Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@04:35:55 GMT

افزایش احتمال حمایت حزب لیبرمن از نخست‌وزیری گانتز

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۴۹۵۶

افزایش احتمال حمایت حزب لیبرمن از نخست‌وزیری گانتز

آفتاب‌‌نیوز :

انتظار می‌رود که «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» که نقش کلیدی در انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی دارد، «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید را به عنوان مامور تشکیل کابینه به «رویون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی پیشنهاد دهد.

به گزارش تایمز اسرائیل، در صورتی که لیبرمن حمایت خود را از گانتز اعلام کند، رئیس ائتلاف آبی و سفید حمایت کرسی‌های بیشتری را در کنست در مقایسه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کنونی اسرائیل خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر نتانیاهو حمایت 58 کرسی کنست را با خود دارد و حزب لیکود که حزب نتانیاهو است بزرگترین حزب کنست به شمار می‌آید اما با توجه به حمایت احتمالی لیبرمن و لیست مشترک (لیست احزاب عرب) از گانتز،‌ وی حمایت 62 کرسی کنست را به همراه خواهد داشت.

سخنگوی حزب اسرائیل بیتنا تایید یا تکذیب هرگونه گزارش درباره حمایت این حزب از نخست وزیری گانتز را رد کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسراییل نتانیاهو دولت اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو

شهرک‌نشینان یکشنبه شب بار دیگر با برپایی تظاهرات، خواستار کناره‌گیری بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از قدرت شدند.

به گزارش مشرق، شهرک‌نشینان امشب در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست با برپایی تظاهراتی مقابل منزل نتانیاهو در شهرک قیساریه، خواستار کناره‌گیری او شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد