Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:32:53 GMT

آبشار سمیرم بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۵۲۱۹

آبشار سمیرم بسته شد

شهردار سمیرم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم با هماهنگی ستاد مقابله با بحران کرونا در شهرستان و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیمای کووید19 گرفته شد.

کوروش صابری با بیان اینکه مناطق گردشگری دیگری مانند چشمه ناز ونک و چشمه بابازرنگ کمه نیز مسدود شده اند، افزود: علاوه بر این مناطق، مکان های زیارتی و مذهبی مانند امامزاده زید ابن علی و سلطان ابراهیم(ع) نیز بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تاسف از تجمع زیاد مسافران در روزهای گذشته در این شهرستان، تصریح کرد: بیشتر این مسافران از مرکز استان و شهرستان های همجوار وارد سمیرم شده اند.

شهردار سمیرم خاطرنشان کرد:  پلیس راهور طبق مصوبه ستاد پیگیری از کرونا، ورودی های شهرستان را کنترل و رانندگان را به سمت کمربندی این شهر راهنمایی می کند.

صابری از عموم مردم دیگر شهرستان‌ها و بویژه شهر اصفهان و شهرضا خواست به سمیرم مسافرت نکنند و در رابطه به کنترل و پیشگیری از این ویروس جدید مسوولان را یاری دهند.

وی یادآور شد: گندزدایی و صدعفونی کردن نقاط پرتردد و مرکزی شهرها و روستاها، همه روزه توسط شهرداری ها و دهیاری ها در حال انجام است.

شهردار سمیرم با درخواست از خانه مسافرها و صاحبان این مکان ها برای اجاره ندادن خانه به مسافران تاکید کرد: هر اقدام و عملی که سلامت جسمی و امنیت روانی مردم را به خطر بیندازد با آن برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

صابری بار دیگر از مردم سمیرم و سایر مناطق خواست این بیماری را جدی بگیرند و نکات بهداشتی و سایر مواردی را که مسوولان وزارت بهداشت و درمان اعلام و اطلاع رسانی می کنند، رعایت کنند.

ارائه توصیه های بهداشتی به مردم مبنی بر ماندن در منزل و رعایت نکات بهداشتی، تعطیلی مراسم جشن و ازدواج، آیین های اعتکاف و همچنین نمازهای جمعه و جماعت در مساجد شهرها و و روستاهای این شهرستان از دیگر مصوبه های این ستاد بوده است.

تنها یک بیمار میانسال مبتلا به کووید-۱۹ در سمیرم بستری شده بود که روز گذشته  بعد از بهبود از بیمارستان سیدالشهدا(ع) این شهر مرخص شده است.

همچنین دکتر حجت الله تنهایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا نیز با تایید مرگ یک دختر جوان با سابقه دیابت و بر اثر ابتلا به کووید 19 گفت: تاکنون آزمایش ابتلا به کرونای هفت نفر در این شهرستان مثبت بوده است.

شهرستان کوهستانی و معتدل سمیرم در ضلع شمالی دنا و زاگرس میانی، دارای یکصد هزار جمعیت است که در جنوب اصفهان، شمال یاسوج، شرق اقلید و آباده استان فارس و غرب لُردگان استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

شهرضا و سمیرم به ترتیب در  70 و 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده‌اند.

برچسب‌ها کرونا شهرضا ستاد پیشگیری سمیرم بیماری دیابت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا شهرضا ستاد پیشگیری سمیرم بیماری دیابت کرونا شهرضا ستاد پیشگیری سمیرم بیماری دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت

ایسنا/گلستان سقوط از بلندی‌های آبشار «لوه» در شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان طی چند روز اخیر و برای دومین بار و پس از مرگ جوان ۲۹ ساله تهرانی، این‌بار جان بانوی ۵۰ ساله از اهالی شهرستان «سبزوار» استان خراسان شمالی را گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل  از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، بر اثر این حادثه ناگوار که عصر جمعه رخ داد، بانوی ۵۰ ساله از اهالی سبزوار پس از سقوط از بلندی‌های آبشار لوه و به علت شدت صدمات وارده، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان درباره این حادثه گفت: پس از گزارش سقوط از بلندی‌های آبشار لوه، بلافاصله سه تیم با ۶ نیروی امدادی به همراه تجهیزات لازم از پایگاه این نهاد در سه راهی «گالیکش - تنگراه» و با ۲ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

قاسم غریب آبادی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پس از چند ساعت تلاش و انتقال متوفی به بالا دست و مکان امن، جسد وی را به عوامل اورژانس ۱۱۵ و انتظامی تحویل دادند.

وی یادآور شد: ۱۱ اردیبهشت ماه امسال هم یک جوان ۲۹ ساله اهل استان تهران، بر اثر سقوط از بلندی‌های آبشار لوه جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است، آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاهی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت